وبلاگ

فناوری بلاک چین و 3 تاثیر آن برای کسب و کار

فناوری بلاکچین فرصت های کسب درامد از بلاکچین
همه نوشته ها

فناوری بلاک چین و 3 تاثیر آن برای کسب و کار

بلاک چین یک فناوری پیشگام است که اساساً نحوه عملکرد دولت ها و مشاغل را تغییر می دهد و پلت فرم بلاک چین از بیش از 2.1 میلیون کیف پول بیت کوین پشتیبانی می کند و در سراسر جهان به بیش از 13 زبان در دسترس است و کاربران می توانند ارز دیجیتال را از طریق ایمیل و پیام های متنی ارسال کنند و در عین حال سطح حریم خصوصی و امنیت کاربر را حفظ کنند.

فناوری بلاک چین به طور کلی توانایی زیادی در تغییر اساسی روش انجام تجارت در همه بخش ها دارد، زیرا تراکنش ها را در آنها ایمن تر، شفاف تر، کارآمدتر و کم هزینه تر می کند. فناوری بلاک چین همچنین به گشودن افق های جدیدی برای تجارت و جامعه کمک کرده است.

فناوری بلاک چین انقلابی در دنیای فناوری و اینترنت محسوب می شود که به شبکه ای از اعتماد تبدیل می شود که امکان تبادل اطلاعات با حریم خصوصی بالاتر را فراهم می کند و امکان مبادلات تجاری و مالی را بدون نیاز به نهادهای واسطه فراهم می کند. واقعیت این است که بلاک چین فناوری یا زیرساخت پایه ای است که ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین تحت آن فعالیت می کنند و بسیاری از کارشناسان آن را یک جهش کیفی می دانند که در صورت استفاده گسترده، منجر به ظهور نسل جدیدی از اینترنت خواهد شد و بسیار عالی خواهد بود.

ماهیت و اهمیت فناوری بلاکچین :

با توجه به عصر دیجیتال که با سرعتی شتابان در حال رشد است، جهان اکنون به سرعت در حال حرکت به سمت تسهیل تجارت الکترونیکی بجای پول نقد است که انقلابی به سوی آینده در معاملات مالی است، با استفاده از فناوری تراکنش های دیجیتال یا آنچه به عنوان فناوری بلاک چین شناخته می شود؛ BLOCKCHAIN یک فناوری غیرمتمرکز است که امکان تراکنش بین طرفین را بدون نیاز به شخص ثالث فراهم می‌کند و از بالاترین درجه احراز هویت، حفظ حریم خصوصی و حفاظت کامل در برابر تهدیدات امنیت داده‌ها و همچنین مقابله با جرایم سایبری برخوردار است.

تغییر جهان از امروز با فناوری بلاکچین شروع می شود و به سمت آینده ای که بین منافع مختلف تعادل برقرار می کند در حال حرکت خواهد بود  و همواره از این فناوری برای تأیید اعتبار و ثبت تراکنش های وارد شده به سیستم های شبکه استفاده می شود. این فناوری به عنوان فناوری است که کل عصر دیجیتال را تغییر می دهد.

مشاهده  جلسه فروش و 5 نکته برای فروشنده درونگرا !

با وجود اینکه در برخورد با ارزهای دیجیتال مزایای زیادی به دست می‌آید، اما بسیاری از کشورهای جهان به دلیل ناامنی، خطرات و ترس‌های ناشی از استفاده از این ارزها در پولشویی، کلاهبرداری و … تأمین مالی تروریسم و ​​عملیات غیرقانونی ، برخی آنها را ارزهای جعلی می دانستند و بسیاری از دولت ها نسبت به معامله با این ارزها هشدار داده و حتی گردش آنها را ممنوع کردند و برخی از دولت ها فتوای قانونی مبنی بر منع معامله با ارز دیجیتال صادر کردند.

بازار مالی شاهد توسعه سریعی در بازار ارزهای الکترونیکی است که تأثیر زیادی بر شکل سنتی بازارهای مالی و بانک‌ها خواهد داشت. با اینکه امکان استفاده از این ارزهای دیجیتال در اعمال غیرقانونی مانند پول شویی وجود دارد، اما بسیاری از موسسات ممکن است با اجتناب ناپذیر بودن معامله با ارزهای دیجیتال مواجه شوند.

MAKANACADEMY.COM

ارزهای دیجیتال به یک واقعیت تبدیل شده است که باید با آن برخورد کرد و نباید آن را پدیده ای دانست که در کوتاه مدت به پایان می رسد؛ بلکه ارزهای دیجیتال را آینده نزدیک معاملات نقدی – الکترونیکی در شیوه های تجاری می دانند. کشورهایی که هنوز ارزهای دیجیتال را به رسمیت نشناخته و نسبت به معامله با آنها هشدار دهند، بهتر است تجدید نظر کنند. از آنجایی که شرکت های بین المللی زیادی پذیرای معامله با ارزهای دیجیتال هستند و با افزایش تعداد دلالان این ارزها، نادیده گرفتن فناوری بلاکچین و قراردادهای هوشمند آن غیرممکن شده است ، لازم است تا پیامدهای این تراکنش ها مورد مطالعه و شناخت قرار گیرد.

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین دوره ها

برچسب های محبوب

Mapping Solidity Inheritance آموزش برنامه نویسی سالیدیتی آموزش سالیدیتی آموزش قرارداد هوشمند اجزای قرارداد هوشمند ارز دیجیتال اتریوم ارز دیجیتال یونی ارزهای متاورسی الگوریتم اثبات کار الگوریتم اجماع امنیت کیف پول اهمیت قرارداد هوشمند اپلیکیشن متمرکز برنامه نویس سالیدیتی برنامه نویسی اتریوم برنامه نویسی بلاکچین برنامه نویسی ریمیکس برنامه نویسی سالیدیتی برنامه نویسی شی‌ گرا برنامه نویسی قرارداد هوشمند بلاکچین بلاک چین اتریوم بهترین ارزهای دیجیتال ترون چیست توسعه دهنده سالیدیتی صرافی های ارزدیجیتال صرافی‌ غیرمتمرکز قرارداد هوشمند قیمت پولکادات متاورس مزایای قرارداد هوشمند نوشتن سیستم رای گیری با سالیدیتی نوشتن قرارداد هوشمند واقعیت مجازی متاورس ویژگی‌های اتریوم پلتفرم های ارزدیجیتال پیش نیاز قرارداد هوشمند کاربرد قرارداد هوشمند کد نویسی سالیدیتی کسب درآمد با قرارداد هوشمند کسب درآمد در متاورس کیف پول ارزدیجیتال کیف پول الکترونیکی کیف پول نرم‌افزاری