داستان پیدایش برنامه نویسی سالیدیتی

به نام آنکه حرکتی اگر از ماست برکت از اوست

رویاهای خود را با برنامه نویسی سالیدیتی کامل کنید

قراردادهای هوشمند یا سالیدیتی نام هایی هستند که شاید در آینده ای نه چندان دور در خیلی از جاها با آن ها برخورد کنید.پس بهتره که داستانی در مورد پیدایش و اطلاعاتی در رابطه با این زبان داشته باشید تا از دنیای مدرن و رو به پیشرفت عقب نمونید.

هرآنچه نیاز است در مورد ما و پیدایش سالیدیتی بدانید به شما می گوییم.

اما گویا جهان تغییر کرده است و این بارشما باید در مورد خودتان به ما بگویید.ما بلند پروازیم ، عاشق ارتفاع از زمینی که هرچه از آن دورتر شوی زیباتر میشود.عاشق کارهای سختیم چرا که کارهای آسان برای همه است و ما همه نیستیم . به پاهای خود چوب وصل کردیم و با آنها راه رفتیم تا هم قد دیگران نباشیم . نخواستیم کوچک باشیم و تاب نیاوردیم حقارت را. نگزیدیم کلاغ بودن را هزار سال زنده بر لاشه ها به عقاب ها چشم دوختیم.بلند پروازی آموختیم و بر بلندای قله آشیانه ساختن را.هوای پاک سه تیغ کوه ها به سینه کشیدن را . انسان در نهایت شبیه رویاهایش میشود. فقط کمی باور نیاز است که با چاشنی تلاش و صبر ترکیب کنیم​

بی اعتباری نوشته های کاغذی
از بالا که دید زدیم فهمیدیم جهان پر از نیرنگ است . فریب همه جارو گرفته بود و حتی نوشته های کاغذی بین افراد نیز دیگر اعتباری نداشت . در جهان متمرکز حیله گری زیاد بود . و افراد سودجو در کمین بودند تا مال و حق شما را مورد تجاوز قراردهند.
اینجا بود که بشر در فکر فرو رفت . نیاز به راهکاری بود تا جهان در حالت منصفانه تر و آشکارتری باشد.
ایجاد بستری برای جلوگیری از تقلب
بشر به فکر فرو رفت تا بستری را فراهم کند که ضوابط بر روابط حاکم باشد. جهانی که قراردادهای کاغذیش دیگر اعتباری نداشت تاریخش تمام شده بود . چرا که برای گرفتن حق می بایسیتی وکیل گرفت و پروسه ی طولانی قضاوت در دادگاه را طی کرد تا شاید و شاید به حق رسید!

داستان پیدایش زبان برنامه نویسی سالیدیتی

ایجاد بستری غیرمتمرکز برای برپایی هرچیزی غیرمتمرکز یعنی قدرت ها ، سازمان ها و افراد نتوانند با اعتبار خود تغییری در آن ایجاد کنند.یعنی اطلاعات زیر نظر گروه ها نباشد.راهکار ساده نبود ولی بسیاری از کارها را آسان کرد.

زبان سالیدیتی در سال ۲۰۱۴ توسط گوین وود (Gavin Wood)، یوئیچی هیرای(Yuichi Hirai)، کریستین ریتویسنر (Christian Reitwiessner) و الکساندر برگساسی (Alex Beregszasz) معرفی شد. سالیدیتی یک زبان برنامه‌نویسی شی‌گرا و سطح بالا است که از زبان‌های برنامه‌نویسی JavaScript ,Python و ++C الهام گرفته شده است. در حوزه ی ارزهای دیجیتال، برای ایجاد قراردادهای هوشمند، برنامه‌­های غیر متمرکز و… از زبان برنامه‌­نویسی سالیدیتی استفاده می‌­شود.

قراردادهای هوشمند در ماشین مجازی اتریوم کدنویسی می شوند .این ماشین دنیای جدیدی را باز کرده است.کدهایی که برنامه نویسان برای قراردادهوشمند تنظیم می کنند به بلاک چین اتریوم میرود.از شنیدن نامهای جدیدی مثل بلاک چین ، اتریوم و سالیدیتی نترسید این اسمها آنقدرها هم سخت نیستند . سختی این است که زمانی برسد که از درک آن عقب افتاده باشید چرا که هرچه پیش رویم بلاک چین پیچیده تر می شود.پس امروز جزو اولین نفراتی باشید که آموزش سالیدیتی را می آموزید

آینده ای بهتر با آموزش سالیدیتی

آینده در دستان ماست و این شروع داستان شماست

صدای ارزهای دیجیتال را حتما شنیده اید. این صدا مارا یاد فیل ها می اندازند.ارزهای دیجیتال تنها یکی از قابلیتهای بلاک چین هستند . با آموزش سالیدیتی می توانید در این بستر نیز فعالیت کنید.توکن بسازید وآیتم های مورد نیاز یک صرافی را تنظیم کنید.توکن بسازید و چگونگی ماهیت آن را کدنویسی کنید.این فیل کوچک بسیار رشد خواهد کرد و قوی خواهد شد.بلندی صدای فیل ها ترسناک نیست و تنها عظمت را به ما نشان میدهد.ارزهای دیجیتال نیز بزرگ و عظیم هستند.

NFT ؛یکی از بزرگ‌ترین پدیده‌های دنیای رمز ارزها

بشر برای حفظ مالکیت معنوی آثار گرافیکی نیازبه محیطی داشت  تا از کپی رایت جلوگیری کند.پس دنیای ان اف تی ها نیزخلق شدند تا بتوانیم آثار هنری گرافیکی را مبادله کنیمهر تصویر به یک ان اف تی تبدیل می شود و می توان آن را ازطریق شبکه بلاک چین در صرافی ها و مارکت ها به فروش رساند

در دوره سالیدیتی نحوه کدنویسی قراردادهوشمند به شما آموزش داده می شود.

ساخت کالکشن و ارتباط بین آنها نیز به شما آموزش داده می شود.

نیاز به کمی هیجان داشتیم

داشتیم تا اینکه پای بازی ها نیز در شبکه ی بلاک چین با عنوان دنیای متاورس باز شد

این دنیا بسیار زیباتر از بازی هایی است که قبلا کرده ایم.یک عینک به چشمان خود میزنید و با دوست خود که ده هزار کیلومتر دورتراست پینک پنک بازی می کنید. این توپ مجازی است که در دنیای متاورس بین شما و دوستتان جا به جا میشود. البته شگفت انگیز تر هم خواهد شد به نظر شما بازی های جام جهانی روزی اینگونه انجام میشود؟ به نظرمیرسد اینطور شود چرا که میتوانید همان عینک را به چشم خود زده و به جای صرف هزاران دلار برای سفر به فرانسه برای کنسرت در خانه روی صندلی کنسرت جیغ بزنید و به صورت سه بعدی از آن لذت ببرید.   

معامله گری ارزهای دیجیتال

شما  می توانید با بررسی روند بازار طبق روشهای مختلفی چون تحلیل تکنیکال ،فاندامنتال و... کسب درآمد کنید.ما با روشهای نوین روند بازار را برای ترید و سبد گردانی ارزهای دیجیتال به شما آموزش می دهیم

برنامه نویسی قرارداد هوشمند

قراردادهای هوشمند بدون برنامه‌ نویسی قابل اجرا نیستند در حال حاضر به خاطر اینکه عده کمی در این زمینه تخصص دارند  با یادگیری برنامه نویسی قراردادهای هوشمند آینده ای بهتر و مدرن را تجربه خواهید نمود.

سرعت پیشرفت فناوری های بلاک چین روز به روز بیشتر می شود.مسلما شما کار با گوشی را بلدید.چرا که با رشد آن رشد کرده اید. اما اگر به انسانی که تلفن همراه تا کنون ندیده است بخواهید کلیه قابلیتها و اپلیکیشن های آن را یاد دهید ممکن است فکر کند شما شوخی میکنید و وی را سرکار گذاشته اید.بهتر است با بلاک چین همراه شوید.یادگیری امروز بسیار آسان تر از فرداست چرا که دنیای بلاک چین و سالیدیتی آینده ای فراتر از موارد بالا را پیش رو دارد.از امتحان کردن نترسید ، هیچ شکستی با یادگیری تخصص هایی که در بالا گفتیم وجود ندارد.شما در هر کدام از آیتم های فوق میتوانید ماهر شوید و اقدام به کسب مهارت کنید

کارشناسان ما در آکادمی ماکان برای راهنمایی شما آماده هستند تا متناسب با توانایی ها ، استعدادها و تیپ شخصیتی شما بهترین روش های درآمد زایی که در شبکه بلاک چین وجود دارد را به شما معرفی کنند تا انتخاب درست داشته باشید.اول صحبت هایمان گفتیم که دنیا تغییر کرده است . وقت آن رسید که ما  درباره ی شما بدانیم.کارشناسان فنی ما در کنار استعدادیابی با هوش مصنوعی بهترین انتخاب را برای آینده ی آموزشی شما رقم خواهند زد.

 

مقالات اخیر

آخرین مقالات آکادمی ماکان

ویدیو های خبری

آخرین اخبار فاینن نیوز