وبلاگ

کسب درآمد دلاری با قرارداد هوشمند

درآمد دلاری با سالیدیتی
سالیدیتی

کسب درآمد دلاری با قرارداد هوشمند

تنها راه برای رسیدن به وضعیت مالی مناسب کسب درآمد دلاری است.در کنار معرفی بهترین روش کسب درآمد دلاری ، امروز آینده دارترین شغل جهان تکنولوژی را هم می شناسید. در این مقاله کسب درآمد دلاری با قرارداد هوشمند را در بلاک چین به شما معرفی می کنیم که با زبان برنامه نویسی سالیدیتی انجام می گردد.

کسب درآمد دلاری با قرارداد هوشمند
کسب درآمد دلاری با قرارداد هوشمند

در گذشته یا حال برای انجام معامله ، استخدام، پروژه، بیمه و … یک قرارداد کاغذی بین افراد تنظیم می شد. مفاد این قرارداد به تایید طرفین می رسید و آن را امضا می کردند. اگر یکی از طرفین قرارداد مفاد آن را رعایت نمی کرد طرف متضرر به عنوان شاکی می بایستی ابتدا وکیل می گرفت و در پروسه ی طولانی مدت دادگاه قرار می گرفت تا شاید بتواند حق خود را بگیرد. با توجه به اینکه در دادگاه ها روابط بر ظوابط حاکم است و یا امکان سند سازی جعلی وجود دارد و با آن قاضی فریب می خورد، همیشه نقص قراردادهای کاغذی به چشم می خورد. بشر در فکر بستری بود تا قراردادهای هوشمندی ایجاد کند تا نواقص کاغذی را نداشته باشد و طرفین در صورت عدم رعایت  موارد آن سریع به حق خود برسند نه اینکه تازه درگیر وکالت و قضاوت شوند.

​با رشد بلاک چین اتریوم بشر توانست قراردادهای هوشمندی ایجاد کند که آینده را بسیار تحت الشعاع قرار خواهد داد.قراردادها هوشمند برای موارد زیر کاربرد دارند :

  • ذخیره سازی اسناد و اطلاعات
  • برنامه های استخدام
  • زنجیره های تامین
  • رای گیری
  • معاملات خرید و فروش و واسطه گری
  • خدمات حوزه سلامت
  • املاک و خودرو
  • وثیقه
  • بیمه
  • اینترنت اشیا و مواردی دیگر که روز به روز به تعدادآن اضافه می شود.

برای درک بهتر سالیدیتی لازم است مواردی چون بلاک چین ، ارز دیجیتال ، اتریوم ، ان اف تی و قرارداد های هوشمند را متوجه شوید پس با ما همراه شوید.

حتما با ارزهای دیجیتال آشنایی دارید و یا اسم آن را شنیده اید.ارزهای دیجیتال در شبکه بلاک چین ثبت می شوند.بلاک چین یک شبکه غیر متمرکز است که از تعدادی بلوک متصل به هم تشکیل میشود. بلاک چین غیر متمرکز است یعنی در رهبری دولت ها و یا موسسات خاصی نیست و همه ی اعضای آن به صورت یک سرور، اطلاعات موجود در این شبکه را ذخیره میکنند.بلاک چین های مختلفی داریم که یکی از شبکه های معروف ، بلاک چین اتریوم است.اتریوم یک ارز دیجیتال دارد که به آن اتر می گویند و ما کاری به ارز دیجیتال آن نداریم.پس در واقع اتریوم یک ارز دیجیتال نیست بلکه یک بلاک چین است.اتریوم فقط برای برای رمز ارز کاربرد ندارد ومی توان قراردادهای هوشمندی را درآن پیاده سازی کرد.این کد نویسی ها با زبان برنامه نویسی سالیدیتی به عنوان قرارداد ، عمدتا ارتباط بین خریداران و فروشندگان و یا سایر افرادی که نیاز به یک قرارداد برای شرح مفاد و بایدها و نباید ها دارند را  مهیا می کند. برای اینکه درک عمیق تری نسبت به موارد گفته شده داشته باشید تعاریف زیر را بررسی کنید:

آموزش بلاک چین و سالیدیتی
آموزش قرارداد هوشمند و برنامه نویسی سالیدیتی

بلاک چین:یک شبکه متشکل از بلوک هایی که درون آنها اطلاعات به صورت رمز نگاری شده ثبت می شوند.

ارز دیجیتال:ارزهای دیجیتال پول های دیجیتالی هستند که هرکدام بلاک چین خاص خود را دارند و درون این بلاک ها ثبت میشوند.

اتریوم:شبکه ی بلاک چینی است که ارز اتر روی آن ثبت میشود ولی در کنار این قابلیت ارزی یک ماشین مجازی دارد که می توانین قراردادهای هوشمند را روی بلاک چین آن ایجاد کرد.

مشاهده  توابع بازگشتی در سالیدیتی

قرارداد هوشمند چیست؟

به دستور العمل هایی که برای پروژه های مختلف مورد نیاز است مثل NFT ها،قراردادهای خرید و فروش ، مبایعه نامه ها و…. روی بلاک چین ثبت می شود قرارداد هوشمند گفته می شود.

زبان برنامه نویسی سالیدیتی چیست؟

زبان برنامه نویسی بلاک چین اتریوم است که با آن انواع قرارداد هوشمند را می توان پیاده سازی کرد.

سالیدیتی مناسب چه کسب و کارهایی است؟

قراردادهای هوشمندی که با سالیدیتی پیاده سازی می شوند در آینده موارد زیادی را در بر خواهند گرفت:

  • جایگزین برای قراردادهای مختلف (پروژه،استخدام و….)
  • پیاده سازی کالکشن nft
  • پیاده سازی تری اپ های تحت توکن های موجود در شبکه ی اتریوم
  • جایگزینی قرارداد خرید و فروش ملک ، ماشین و…
  • ایجاد بسته هوشمند برای ایجاد دستورالعمل های بلاک چینی و…
  • همه ی کسب و کارها در آینده تحت قرارداد هوشمند مبایعه نامه ها و یا قراردادهای خود را تنظیم خواهند کرد و گویا در کنار قابلیت های جدیدی مثل NFT ها که نیاز به قرارداد هوشمند دارد باید گفت این قرارداد های هوشمند جایگزین قرارداد های کاغذی می شوند.

فواید قرارداد هوشمند چیست؟

اگر از قابلیت هایی که روی بلاک چین ایجاد گردیده مثل NFT ها و پروژه های فناوری و توکن های اتریوم که خود بخش وسیعی از ساز و کار یک پروژه را با قرارداد هوشمند می توان پیاده سازی کرد بگذریم در دنیای سنتی نیز قراردادهای هوشمند سرک کشیده اند و کاربرد خواهند داشت.

به عنوان مثال برای خرید و فروش یک ملک می توان از این قراردادها استفاده کرد .در قراردادهای سنتی اگر طبق مبایعه نامه یکی از  طرفین قرارداد به تعهدات خود عمل نکند طرف متضرر می بایستی وکیل بگیرد و با صرف هزینه ی زیاد در پروسه طولانی مدت دادگاه شاید بتواند حق خود را از طرف دیگر بگیرد .چون در دنیای سنتی روابط بر ضوابط حاکم است.ممکن است دلال ها قرارداد را به گونه ای تنظیم نمایند که هنگام مراجعه به دادگاه شما نتوانید حق خود را بگیرید.ممکن است طرف معامله برای شما سند سازی کند و یا روابط خود در تصمیم گیری قاضی تاثیر بگذارد.ممکن است حتی ملکی به جند نفر فروخته شود .

در قرار داد هوشمند فروش املاک چه اتفاقی می افتاد؟

پس از درج اطلاعات طرفین به صورت معمولی و یا ناشناس کیف پول طرفین در قرارداد ثبت می شود،

اگر خریدار بخواهد قسمتی از مبلغ را مدت دار پرداخت کند می بایستی ابتدا در قرارداد اثبات کند مابقی مبلغ را از کجا می خواهد به دست بیاورد .اگر از طریق وام باشد،فر‌وش کالا ،حقوق و یا ارز می بایستی در قرارداد ذکر شود و کالای مذکور امکان فروش به غیر را نداشته باشد.اگر خودروی خود را ضامن مبلغ پرداختی کند امکان فروش آن را به دیگری نخواهد داشت.اگر از طریق وام بخواهد این مبلغ باقی مانده را تضمین کند خود به خود پس از دریافت وام مبلغ به کیف پول منتقل می شود.همه ی مثال ها مدلی از قرارداد است و می توان به شکل های مختلف آن را پیاده سازی کرد.

کلیه مباحث گفته شده در قرارداد هوشمندی که با زبان برنامه نویسی سالیدیتی کد نویسی می شود ایجاد می گردد.پلن قرارداد هوشمند می توان سند ملک را نیز به NFT تبدیل کرد.

قرارداد هوشمند چیست
قرارداد هوشمند چیست؟

مزیت قرارداد هوشمند نسبت به نوع کاغذی

  • ثبت قرارداد در محیطی غیر متمرکز
  • ایجاد فرآیند های انتقال وجه یا مالکیت به صورت خودکار
  • بررسی مفاد قرراداد به صورت خودکار
  • عدم نیاز به پروسه دادرسی ، اخذ وکیل و رفتن به دادگاه
  • مشخص بودن پروسه و جهانی بودن قوانین
  • عدم سرقت ، آتش سوزی و دستکاری در آن
  • اتصال به شبکه های دیگر
  • کاهش کاغذ بازی های دولتی و سازمانی
  • آرامش خاطر طرفین نسبت به عدم رعایت تعهدات طرف مقابل
مشاهده  وام دهی در ارزهای دیجیتال

قراردادهوشمند انواع مختلفی دارد و کسب و کارها به دلیل ضعف قراردادهای سنتی به سمت آن آمده اند . در کنار جایگزینی این قراردادها به نوع سنتی یا کاغذی خود محیط بلاک چین نیازمند انواع دیگری از قراردادنویسی هوشمند است:

  1. کالکشن سازی ان اف تی
  2. توکن نویسی
  3. مالکیت سهام ، وام ، کیف پول و …
  4. مبادلات ارزی
  5. پروژه های متاورسی و گیمینگ
  6. و هزاران کاربرد دیگر که نیاز به قرارداد نویسی هوشمند دارد.

کسب درآمد دلاری با قرارداد هوشمند

کسب درآمد با قرارداد هوشمند
درآمد دلاری با قرارداد هوشمند

اگر به دنبال یک شغل با در آمد دلاری هستید باید بدانید که قراردادنویسی هوشمند سالیدیتی اکثرا سفارش دهندگان خارجی دارد.هرچند به تازگی تعداد افراد ایرانی برای سفارش قرارداد هوشمند افزایش یافته مشتریان خارجی چون به دلار حق الزحمه را پرداخت می کنند مشتریان ایرانی هم می بایستی طبق آن پیش روند. این یک شغل جدید است و اکثر افرادی که می دانند درآمد و آینده ی خوبی با یادگیری سالیدیتی در انتظار آنهاست از اسم برنامه نویسی می ترسند و فکر می کنند که پروسه ی سختی دارد.البته که هر کاری از تعمیرات گرفته تا فروش سخت است.اما یادگیری سالیدیتی بر خلاف باور عموم آسان است و مشقت های سایر زبان های برنامه نویسی را ندارد.سالیدیتی دارای یک کتابخانه از کدهای مورد نیاز است و شما میبایستی آنهارادر کنار هم قراردهید و کلیه آیتم های یک قرارداد هوشمند را در آن ایجاد کنید.

درآمد برنامه نویس سالیدیتی
درآمد قراردادنویسی هوشمند

درآمد قراردادنویسی هوشمند بسته به نوع پروژه متفاوت است اما با توجه به عدم وجود منابع انسانی متخصص تا سال 2025 به نظر میرسد با افزایش تعداد مشتریان و عدم افزایش برنامه نویسان دستمزدها افزایش نیز خواهد د اشت. این زبان برنامه نویسی جدید است و کمتر از سه سال به بلوغ رسیده است. در حال حاضر دستمزد سالیدیتی کار بین 1000 تا 5000 دلار در ماه است.البته بهتر است ما توقع افراد را بیش از این بالا نبریم چرا که قبلا هم شرکت ها بابت اعلام دستمزد از ما گله کرده اند.پروژه های قرارداد هوشمند شبیه طراحی سایت است. برخی از شرکت ها حق الزحمه طراحی سایت را 5 میلیون تومان میگیرند و برخی همان سایت را پنجاه میلیون تومان. اما در کل درآمد سالیدیتی کارها بالاست و در کنار جنبه مالی میدانیم که این یک شغل با پرستیژ و مدرن محسوب میشود.در کنار همه ی زبان های برنامه نویسی به دلیل حضور این زبان در بلاک چین و اتریوم میتوان فهمید که یک سر و گردن از سایر زبان ها از هر لحاظ بالاتر است.بلاک چین در آینده بسیار کسب و کارها را همچون فضای مجازی دستخوش تغییر و پوزیشن خواهد کرد . در حال حاضر بسیاری از شرکت هایی که تراکنش های مالی بالا دارند حسابداری خود را تحت شبکه بلاک چین کرده اند.قراردادهای هوشمند نیز به حسابداری وصل خواهند شد .

مزایای انتقال سیستمهایی مثل حسابداری از محیط های متمرکز (تحت اختیار شرکت ها ، سازمان ها یا دولتها ) به محیط غیر متمرکز بلاک چین چیست ؟

  • امن بودن اطلاعات از سرقت ، ویرایش و حوادث
  • عدم بررسی تراکنش ها توسط دولت برای مالیات و …
  • حریم خصوصی اطلاعات درمقابل مخابرات و …
  • محیطی با تعامل بالا به جای نرم افزارهای حسابداری مختلف
  • دریافت و پرداخت مبالغ با حجم بالا 24 ساعته و سریع از طریق ارز دیجیتال
  • امکان اتصال به سایر قرارداد ها و زیر ساخت های بلاک چین
  • عدم وجود اختلاف حساب
  • دسترسی راحت به اطلاعات و جلوگیری از باگ های نرم افزاری
مشاهده  مدیریت خطا در سالیدیتی

در اینجا حسابداری را برای شما مثال زدیم اما موارد زیادی هست که به دلیل افزایش حجم مقاله در لینک انتهای مقاله می توانید بخوانید.

پیش نیازهای کسب درآمد دلاری با قرارداد هوشمند

پیش نیازهای آموزش قرارداد هوشمند
پیش نیازهای یادگیری قرارداد هوشمند

برای اینکه سالیدیتی کارشوید و اقدام به ایجاد قرارداد هوشمند کنید به مواردی چون تصمیم به یادگیری و درک کامل مباحث آموزشی دارید. سن ، تحصیلات و آشنایی با برنامه نویسی مورد نیاز نیست.بررسی ها نشان می دهد که کسانی که فنجان خالی دارند بهتر می توانند با موارد آموزشی ارتباط برقرار کنند. شور و اشتیاق فاکتور مهمی است و در کنار آن باید بدانید که هرکارسختی های خودش را دارد ولی هیچ چیز نشدنی نیست برای انسان هدفمند.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر می توانید مقاله چگونه یک برنامه نویس سالیدیتی شویم؟ را مطالعه نمایید.

یک لپ تاپ یا سیستم کامپیوتری در کنار تلفن همراه هوشمند مهم ترین پیش نیاز آموزش سالیدیتی است و شرکت در دوره های آموزشی اصولی نیزز برگ برنده ای است که در ادامه آن را شرح می دهیم.

آموزش سالیدیتی برنامه نویسی قرارداد هوشمند Smart contracts

اگر به دنبال یک شغل با درآمد دلاری هستید آموزش سالییدیتی اولین و آخرین گزینه است.اگر شاغل هستید و به دنبال تغییر شغل هستید پیشنهاد می کنیم کار خود را ترک نکنید و در کنار آن یادگیری سالیدیتی را شروع کنید تا هنگامی که درآمد قراردنویسی از شغل فعلیتان بیشتر شد ناخودگاه شغل خود را رها می کنید.اگر بیکار هستید و به دنبال شغلی برای گذران زندگی هستید پیشنهاد میک نیم در کنار کسب درآمد روزانه سالیدیتی را شروع کنید و دقت کنید کسب وکار سنتی شما را در گیر روزمرگی نکند. کسب و کارهای سنتی چیزی برای گفتن ندارد ، ثبات مالی ، درآمد مناسب ، آرامش و جنبه اجتماعی در کسب و کارهای سنتی نیست و هرروزه نیز مشقت های آن افزایش میابد. برای رسیدن به استقلال مالی میبایست کارهای نو با درآمد دلاری انجام داد که هرشخصی آن را نمیداند .

کسب درآمد با سالیدیتی
درآمد دلاری با آموزش سالیدیتی

از کجا و چگونه شروع کنیم ؟

اگرمی خواهید سالیدیتی را یک بار برای همیشه به صورت حرفه ای با حضور در آکادمی تخصصی یاد بگیرید پیشنهاد ما آکادمی ماکان است. ماکان به صورت تخصصی  سالیدیتی و کلیه مباحث موجود در شبکه بلاک چین را به شما آموزش می دهد.

آموزش برنامه نویسی سالیدیتی

از مزیت های آکادمی ماکان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اولین برگزارکننده دوره ی سالیدیتی
  • حضور اساتید به نام و مجرب
  • دارای دوره های خصوصی؛نیمه خصوصی،وبینار و پکیجینگ
  • دارای اپلیکیشن کمک آموزشی
  • دارای پشتیبانی آموزشی دانشجویان تا 3 ماه
  • امکان ایجاد شبکه سازی و ارتباط با افراد ماهر در آکادمی
  • امکان استخدام در هلدینگ ماکان
  • آزمون  و اعطای گواهینامه پایان دوره
  • ارجاع پروژه به صورت فریلنس به دانشجویان
  • امکان مهاجرت با گواهینامه بین المللی ماکان با قابلیت ترجمه

اگر می خواهید بیشتر بررسی کنید که کدام یک از دوره ها برای  شما مناسب است فرم مشاوره رایگان که در قسمت زیر قرار گرفته شده است را تکمیل نمایید.

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین دوره ها

برچسب های محبوب

Mapping Solidity Inheritance آموزش برنامه نویسی سالیدیتی آموزش سالیدیتی آموزش قرارداد هوشمند اجزای قرارداد هوشمند ارز دیجیتال اتریوم ارز دیجیتال یونی ارزهای متاورسی الگوریتم اثبات کار الگوریتم اجماع امنیت کیف پول اهمیت قرارداد هوشمند اپلیکیشن متمرکز برنامه نویس سالیدیتی برنامه نویسی اتریوم برنامه نویسی بلاکچین برنامه نویسی ریمیکس برنامه نویسی سالیدیتی برنامه نویسی شی‌ گرا برنامه نویسی قرارداد هوشمند بلاکچین بلاک چین اتریوم بهترین ارزهای دیجیتال ترون چیست توسعه دهنده سالیدیتی صرافی های ارزدیجیتال صرافی‌ غیرمتمرکز قرارداد هوشمند قیمت پولکادات متاورس مزایای قرارداد هوشمند نوشتن سیستم رای گیری با سالیدیتی نوشتن قرارداد هوشمند واقعیت مجازی متاورس ویژگی‌های اتریوم پلتفرم های ارزدیجیتال پیش نیاز قرارداد هوشمند کاربرد قرارداد هوشمند کد نویسی سالیدیتی کسب درآمد با قرارداد هوشمند کسب درآمد در متاورس کیف پول ارزدیجیتال کیف پول الکترونیکی کیف پول نرم‌افزاری