وبلاگ

آنچه باید درباره اینستاگرام بدانیم

آنچه باید در مورد اینستاگرام بدانیم
همه نوشته ها

آنچه باید درباره اینستاگرام بدانیم

همانطورکه درباره اینستاگرام می دانید، ابتدا یک نرم افزار ساده برای اشتراک گذاری عکس بود که توسط یک زوج هنردوست ساخته شد. این شبکه اجتماعی خیلی زود بخاطر ایده نو خلاقانه و بازار محتوای مناسبی که داشت مورد استقبال کاربران بی‌شماری قرار گرفت.  با اینکه کاربران بسیاری در شبکه اینستاگرام وجود داشت اما از‌همان اوایل، هیچکسی یادش نمی آید در سایت یا اپ ” شبکه اجتماعی اینستاگرام ” خبری از بنرهای شلوغ و آزار دهنده تبلیغاتی بوده یا باشد. امکانات اینستا در کل، ساده و کار آمد بود و از همان ابتدا به سلیقه، انتخاب ها و حریم خصوصی کاربران احترام می گذاشت ؛ برای همین خیلی زود به شهرت رسید. برخی از ویژگیهای عمومی اینستاگرام شامل موارد زیر است:

  • ساخت یک حساب کاربری و اشتراک گذاری عکس و فیلم : کاربر پسند
  • نوار استوری ( داستان ها ) و اشتراک گذاری فیلم و عکس : نو‌آوری
  • اضافه کردن دوستان و ملحق شدن به گروه ها : روابط اجتماعی
  • امکان نمایش ویدیوهای آنلاین – در لحظه : خلاقیت

البته ده ها ویژگی و امکانات مفید و کاربر پسند دیگر درباره اینستاگرام وجود دارد که این شبکه اجتماعی را منفجر کرده! اما چگونه تا این حد محبوب شد؟! واقعا اینستاگرام به چه دردی میخوره و چگونه به کسب و کار ما کمک می کنه ؟! با آکادمی ماکان همراه باشید تا در مورد این موارد مهم گپ و گفتی داشته باشیم

درباره اینستاگرام و فیسبوک

وقتی اینستاگرام سرشناس شد و به اصطلاح “جا افتاد” شرکت های بزرگی برای تصاحب آن کاندید شدند و نهایتا این خوش شانسی به فیسبوک رسید. اینستاگرام از زمانی که در زیر مجموعه فیسبوک قرار گرفت با یک روند جادوئی توسعه یافت. پلتفرم اینستاگرام به لطف فیس بوک و به کمک هوش مصنوعی، ابزارها و امکانات سنجیده شده زیادی در اختیار کاربرانش قرار می دهد. اینستاگرام آئینه تمام نمای تجربه و قدرت تیم فیسبوک و شرکت های تابعه این کمپانی ( تبلیغاتی ) بزرگ دنیاست. اینستاگرم میلیون ها دلار برای فیسبوک درامد خالص دارد! اما چگونه؟!

مشاهده  توکن NFT چیست؟ توضیح 4 حقیقت جالب!

اینستاگرام به کاربران متکی است

اگر درباره اینستاگرام و کاربران آن کنجکاو هستید باید گفت : این شبکه اجتماعی در سال 2012 کمتر از پنجاه میلیون نفر کاربر داشت اما امروزه چند میلیارد نفر کاربر فعال و غیر فعال از اپلیکیشن های تحت وب – اندروید و IOS آن استفاده می کنند. در حال حاضر اینستاگرام پس از گذشت ده سال، یکی از برترین شبکه های اجتماعی است که در دنیا میلیون ها کاربر و طرفدار فارسی زبان دارد. اینستاگرام به لطف کاربرانش و با اتکا به احترامی که برای سلیقه همه افراد قاعل شده، همواره زنده است و با کمک تکنولوژی هوش مصنوعی، بانک اطلاعاتی بزرگی را در اختیار دارد.

این شبکه اجتماعی به سلیقه و نظرات کاربرانش احترام می گذارد

اگرچه کارشناسان فیسبوک درباره اینستاگرام یک یا چند چهره سر شناس، افراطی عمل کرده اما به جرعت می‌توان گفت : اینستا واقعا کاربر پسند است! الگوریتم های هوشمند اینستاگرام، رفتار فردی کاربر را بررسی کرده و نگرش وی را تشخیص می دهند. همچنین با توجه به سلیقه صاحب حساب کاربری و قبیله اجتماعی او ( که متشکل از دنبال کنندگان و دنبال شوندگان است ) در نهایت آنچه را که مناسب است نمایش می دهد.

ابزارهای هوشمند و رایگان برای کسب و کار

وقتی که کاربر می خواهد حساب کاربری خودش را افتتاح کند، اینستاگرام از او درباره جنسیت – سن و نحوه فعالیتش سوال می کند. این اطلاعات در پایگاه داده ذخیره می شود. در‌کل دو نوع پیج اینستاگرام وجود دارد. پیج شخصی و بلاگری که برای عموم قابل استفاده هست و پیج های بیزینسی  ( کسب و کار و فروشگاه آنلاین ) که امکانات ویژه تجاری ارائه می دهد ولی در حال حاضر در ایران قابل استفاده نیست.

مشاهده  توسعه فردی چیست و آموزش آن چه فایده ای دارد؟!

با توجه به نوع پیج، هر حساب کاربری اینستاگرام در یکی از دو حالت “خصوصی و عمومی” می تواند فعالیت داشته باشد. در دوره های تخصصی آموزش اینستاگرام که ماکان برای شما تهیه کرده اطلاعاتی بیشتری در اختیار شما قرار داده می شود.

خط مشی این پلتفرم محبوب

همانطور که درباره اینستاگرام گفتیم : این رسانه اجتماعی محبوب، احترام ویژه ای برای پرسونای مخاطب و سلیقه کاربران قاعل است. برای همین از کسانی که در زمینه نشر محتوا فعالیت دارند نیز انتظار دارد که به حقوق کاربران اهمیت دهند. اینستاگرام از فعالیت های اسپم – ارسال هرزنامه و انشتار مطالب دروغ ( نامرتبط با عنوان ) و سو‌استفاده از چهره ها و مشاهیر متنفر است.

 امکانات رایگان و بینظیر در کنار خدمات تجاری پیشرفته

اینستاگرام یک شبکه مجازی و پر‌طرفدار است که با هدف تولید و نشر محتوای سمعی و بصری فعالیت می کند. شما می‌توانید صدها عکس و ویدئو را در حساب کاربری خودتان بارگذاری کنید و این کارمعمولا هیچ هزینه ای ندارد. این یعنی آنچه دوست دارید را با دوستانتان بطور رایگان به اشتراک بگذارید.

بقیه افراد حق دارند محتوای شما را بپسندند یا بی تفاوت از کنار آن رد شوند؛ یا حتی نظرات خودشان را مطرح کنند. مطالب برتر به صفحه اکسپلور هدایت شده و در آنجا به معرض نمایش کاربران بیشتری گذاشته می شود.

همین روند کاربردی و رایگان برای موفقیت یک کسب و کار کوچک خانگی و حتی مشاغل بزرگ کافی است. ماکان آکادمی در دوره های آموزشی اینستاگرام شما را با استانداردها – ترفندها و ایده های تولید و نشر محتوا در اینستاگرام آشنا کرده و قدم به قدم تا رسیدن به موفقیت در کنارتان حضور دارد.

  • برای فعالیت تجاری و کسب درامد از اینستاگرام، راه حل ها و ترفند هایی وجود دارد که آکادمی ماکان آنها را به شما آموزش می دهد.
مشاهده  قراردادهای هوشمند و معرفی کاربرد آن

ایمنی و امنیت حساب کاربری

روند تولید و نشر محتوا بر مبنای سلیقه کاربر معمولا دشوار و مخاطره انگیز است. با اینکه امکانات اینستاگرام رایگان است اما این شرکت خودش را در مقابل امنیت حساب کاربر و حقوق تولید کنندگان محتوا، مسئول و متعهد می داند. اگر روند تولید محتوا و پیگیری بازار هدف برای شما امکان پذیر نیست و یا اگر دارای ایده و سبک خاصی هستید نگران چیزی نباشید؛ ماکان در کنار شماست تا همه این موارد مهم را بیاموزید.

امنیت نام کاربری و رمز عبور کاربر در اینستاگرام با حد‌اکثر نکات امنیتی، حفظ می شود همچنین می توانید از بابت حقوق نشر محتوا در اینستاگرام مطمئن باشید. ماکان نیز در دوره آموزشی اینستاگرام اطلاعات جامع و کاملی در باره امنیت حساب ایسنتاگرام برای شما آماده نموده است.

با تشکر از صبر و حوصله ای که برای مطالعه این محتوا به خرج دادید از شما خواهشمندم اگر سوالی درباره شرکت در دوره آموزشی ما داشتید حتما از طریق نظرات و یا چت سایت پیگیری بفرمائید. سپا

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین دوره ها

برچسب های محبوب

Mapping Solidity Inheritance آموزش برنامه نویسی سالیدیتی آموزش سالیدیتی آموزش قرارداد هوشمند اجزای قرارداد هوشمند ارز دیجیتال اتریوم ارز دیجیتال یونی ارزهای متاورسی الگوریتم اثبات کار الگوریتم اجماع امنیت کیف پول اهمیت قرارداد هوشمند اپلیکیشن متمرکز برنامه نویس سالیدیتی برنامه نویسی اتریوم برنامه نویسی بلاکچین برنامه نویسی ریمیکس برنامه نویسی سالیدیتی برنامه نویسی شی‌ گرا برنامه نویسی قرارداد هوشمند بلاکچین بلاک چین اتریوم بهترین ارزهای دیجیتال ترون چیست توسعه دهنده سالیدیتی صرافی های ارزدیجیتال صرافی‌ غیرمتمرکز قرارداد هوشمند قیمت پولکادات متاورس مزایای قرارداد هوشمند نوشتن سیستم رای گیری با سالیدیتی نوشتن قرارداد هوشمند واقعیت مجازی متاورس ویژگی‌های اتریوم پلتفرم های ارزدیجیتال پیش نیاز قرارداد هوشمند کاربرد قرارداد هوشمند کد نویسی سالیدیتی کسب درآمد با قرارداد هوشمند کسب درآمد در متاورس کیف پول ارزدیجیتال کیف پول الکترونیکی کیف پول نرم‌افزاری