آموزش تریدر کوچینگ Finance coaching

مدرس سالیدیتی
makanacademy
اخرین بروزرسانی 14 دی 1401
0 نفر ثبت نام کرده اند

درباره این دوره

تریدر کوچینگ علم جدیدی است که در سالهای اخیر با گسترش اهمیت بازارهای مالی و افزایش افراد علاقه مند به ترید  “توسط دکتر دیانیان” خلق و ارزش گذاری شد. این دوره آموزشی که مورد تایید آموزشگاه‌های معتبر کانادا، اروپا و آسیا است، توانسته مدرک TCT را دریافت کند. دوره آموزش تریدر کوچینگ دکتر دیانیان به تحلیل چند نکته مهم پرداخته است.

  • ترید یک حرفه و شغل مهم است و قطعا نیاز به آموزش اصولی دارد.
  • رعایت مجموعه ای از قوانین و عادت های خاص در زندگی، سودآوری بیشتر و رسیدن به موفقیت روز افزون را به همراه دارد.

دکتر دیانیان با بررسی و تحلیل رفتاری و سبک معاملات 1200 نفر تریدر در سالهای 95 تا 1400 و مشاوره ی تخصصی با آنها در ابعاد مختلف روانی، مالی  انگیزشی و زندگی شخصی و اجتماعی آنها، دریافت که رسیدن به موفقیت در بازارهای مالی حاصل چیدمان یک پازل هشت تکه است؛ هر کدام از قطعات این پازل بر روی تصویر موفقیت بر انگیز قطعه ی دیگر تاثیر می گذارند و باید همه ی آنها را کنار یکدیگر رعایت نمود.

آموزش تریدر کوچینگ Finance coaching
آموزش تریدر کوچینگ Finance coaching

تریدر کوچینگ یک دوره ی جامع است که هر معامله گر بازار به دانش آن نیازمند است. بهتر است که افراد قبل از ورود به دنیای تریدری و گذراندن سایر دوره ها وارد این دوره شوند؛ اما معمولا افراد کمی هستند که اهمیت موضوع کوچینگ در معاملات را درک می کنند.

در واقع تریدرها بعد از گذراندن سایر دوره های آموزشی و پس وارد شدن به پروسه ی ترید با ضررهای مالی، ناامیدی های فراوان و شکستن دیدگاه‌های اولیه خود مواجه می شوند. آنگاه در می یابند در کنار یادگیری اصول فنی و مباحث آموزشی ( تریدینگ ) گزینه های مهم دیگری ( مانند آنچه که در دوره تریدر کوچینگ بیان می شود ) نیز وجود داشته است که می بایستی برای رسیدن به موفقیت از آنها بهره گیرند.

ترید، شغل سختی است و اگر بخواهیم از آن درآمد کسب کنیم به راستی که نیاز به اصلاح شخصی داریم. در دوره ی فایننس کوچینگ یا همان کوچینگ بازارهای مالی تریدرها با هشت سنگ بنای موفقیت در بازارهای مالی آشنا می شوند.​

هشت سنگ بنای موفقیت کوچینگ تریدر

  • آرامش
  • اموزش
  • مدیریت سرمایه
  • مدیریت احساسات
  • استراتژی
  • لایف استایل
  • مدیریت تجربه
  • ریکاوری و رشد پلکانی

با در این هشت سنگ بنای موفقیت به شما یاد می‌دهیم که کدام اصول را باید برای رسیدن به سود آوری رعایت کنید و در واقع مسیر درست موفقیت در ترید شما را به شما نشان می دهیم . در ادامه این روند، برای داشتن سفرخوب در دنیای بازارهای مالی سه موضوع مهم را به شما یاد میدهیم. اما ابتدا اجازه دهید کلیات هشت سنگ بنای موفقیت در بازارهای مالی را باهم مرور کنیم.

آموزش تریدر کوچینگ

سنگ بنای اول موفقیت در ترید ، آرامش است

آرامش مهم ترین و اولین سنگ بنای مورد نیاز ترید است . با توجه به حجم گسترده‌ی اطلاعات ، پارامترها و آنالیزهای مورد نیاز در بازارهای مالی که ذهن آرام و آماده ای را برای تحلیل و بررسی داده ها لازم دارد آرامش بخش جدانشدنی در ترید است .

قبل از شروع یا ورود به آموزش در این بازار سعی کنید شرایط اقتصادی ، خانوادگی و ذهن خود را بهبود دهید . وجود مشکلات و نابسامانی ها در زندگی باعث می شود تا مباحث موجود در آموزش را کامل و درست یاد نگیرید . درک مطلب انسان هنگام عدم آرامش کاهش می یابد .

شما می‌بایستی با ذهنی آرام ، فعالیت در بازارهای مالی را آغاز کنید . مشکلات اقتصادی خود را تا حد امکان حل کنید . رابطه های عاطفی مضر را حذف کنید . روابط دوستانه حاشیه ای را پایان داده و آسیب‌هایی که از حوادث گذشته دارید را با روش های ارائه شده دردوره‌ی آموزشی برطرف نمایید .

سنگ بنای دوم موفقیت در بازارهای مالی : آموزش و به روز رسانی

آموزش اصل جدا نشدنی رشد و ارتقای هر فعالیت است . بشر در اولین روزهای زندگی خود آموزش را شروع می کند . اگر کمی بیاندیشید خواهید فهیمد که فرهنگ ، شخصیت و منش خانواده در قالب آموزش به شما منتقل می شود.

طرز فکر حال حاضر شما نشأت گرفته از آموزه‌های والدین و حتی نکات غلط آموزشی است که ممکن است از درک اشتباه آموخته‌های خود ، محیطهای آموزشی و یا حتی اجتماع فرا گرفته باشید.

بررسی ها و تجربیات نشان می دهد که 95 درصد از فعالیت های رفتاری ، ذهنیتی و شخصیتی کودکان از آموخته های آنها شکل گرفته است . مذهب ، دیدگاه ، شخصیت ، نحوه‌ی غذا خوردن ، خط قرمز ها و آمادگی پذیرش اجتماع در دوران کودکی با آموزش ایجاد می‌شود .

بازارهای مالی مثل بورس ، فارکس و ارز دیجیتال سرفصل های متنوع و گسترده ای برای یادگیری دارند . هر یک از این سرفص ها و روشها بسته به تیپ شخصیتی ، درک مطلب ، استراتژی و توان آموزشی اساتید انتخاب می شوند . یعنی موارد ذکر شده در انتخاب این آموزشها تأثیر دارند به طور کلی روش های ثابتی وجود ندارد و ممکن است مدل های جدید نیز به وجود بیاید

آموزشهای متداول در بازارهای مالی و کسب موفقیت در بازار مالی مورد نظر

  • نوسان گیری
  • تحلیل تکنیکال
  • تحلیل تکنیکال ایچیموکو
  • تحلیل فاندامنتال
  • الگوهای هارمونیک
  • استراتژی سازی معاملاتی NTD
  • الگوهای سطحی ( کنترل استیک )
  • مدیریت حرفه ای ترید
  • تحلیل جریان عرضه و تقاضای بازار
  • امواج الیوت
  • متا تریدر
  • استراتژی معاملاتی
  • پرایس اکشن
  • تریدینگ ویو trading view
  • نوسان گیری
  • تحلیل بنیادی به روش CanSlim
  • آموزش خط روند
  • قراردادهای مالی و هوشمند
  • اندیکاتورهای همگرایی – واگرایی MACD
  • باینری آپشن

همانطور که در بالا مشاهده می‌کنید روش های آموزشی متفاوتی برای ترید در بازارهای مالی و موفقیت در ترید وجود دارد. نیاز نیست شما همه ی روش‌ها را بدانید. اما اصولا تریدرهای حرفه ای به مرور زمان آموزش های مختلف را یاد گرفته و متناسب با تیپ شخصیتی ، روند بازار و تحلیل خود از آنها استفاده می کنند.

آموزش در بازار مالی پایان ندارد . اگر فکر می‌کنید که روزی خواهد رسید که دیگر نیاز به آموزش نداشته باشید سخت در اشتباهید. مدرسین بزرگ در جهان بر این باورند که یادگیری مداوم با افزایش اعتماد به نفس و درک مطالب فزاینده در روند تحلیل و ترید هم تاثیر مثبت دارد.

سنگ بنای سوم موفقیت در سرمایه گذاری : مدیریت سرمایه و ریسک

به طور کلی و مختصر اینکه چه زمانی ، چقدروچگونه سرمایه ی خود را در بازارهای مالی وارد کنیم مدیریت سرمایه می گویند . ابتدا باید دارایی را وارد بازار کنیم که در صورت از دست رفتن کل آن از لحاظ روحی و برنامه ریزی زندگی دچار مشکل نشویم .

طراحی و برنامه ریزی مدیریت سرمایه :

متناسب با ریسک پذیری و تعیین سطح آن در مقابل دانش و آگاهی خود سرمایه گذاری را برنامه ریزی می کنیم . در این برنامه ریزی تجربه ی ما نقش مهمی دررسیدن به برنامه ریزی مطلوب دارد . در دوره ی آموزشی مدیریت سرمایه نرم افزار و برنامه ی طبقه بندی و تفکیک سرمایه گذاری ریسک پذیروکم ریسک ارائه و آموزش داده می شود .

در معامله گری و ترید شناخت ذهنیت بسیار حائز اهمیت است .

انواع ذهنیت در سرمایه گذاری و ترید : 

  • تریدهایی که معتقدند سود و ضررشان سر به سر میشود.
  • تریدهایی که معتقدند سود آنها کم است .
  • تریدهایی که به دنبال سود زیاد هستند .
  • تریدهایی که فکر می مندد متضرر خواهند شد .

شناخت ذهنیت کلی یا مقطعی در شخصیت شما در دوره های آموزش مدیریت سرمایه می بایستی آموزش داده شود . برخی از افراد نیز دارای چند تیپ ذهنیتی هستند یعنی ذهنیت آنها دچار تغییر شکل مداوم است .

پخش سرمایه مویرگی :

در بازارهای مالی مدیریت سرمایه بسیار مهم  و حیاتی است . برخی از تریدرهای حرفه ای سرمایه خود را در 5 سبد به صورت مویرگی تقسیم می کنند . در برخی از موارد بسیار دیده شده که 4 سبد ضرر داشته اند و یک سبد سود داشته . مدیریت هوشمند به گونه ای است که سبد سودمند جبران آن 4 ضرر را نیز کرده باشد .

بررسی دقیق بازار و تحلیل نمودارهای تکنیکال ، شناخت فاندای بازار و بررسی موارد مختلف استراتژی های شخصی در چگونگی انتخاب سبدهای مناسب و میزان سرمایه هر کدام به صورت موازی در یک برنامه ریزی هدفمند و دقیق آینده ی درخشان را برای پورتفوی شما خواهد ساخت .

سنگ بنای چهارم موفقیت در معامله گری : مدیریت احساسات

احساسات وعواطف در کلیه برهه های زندگی نقش کلیدی دارد . ما در زندگی روزمره ی خود دست خوش ذهنیتی هستیم که از گذشته ، حال و تفکرات آیند . در ما پدیدار می شود . مدیریت احساسات علمی است که ما را با چگونگی ساخت ذهنیتی مناسب برای کنترل مغز دربازارهای مالی آماده می کند .

داستانهای مدیریت احساسات :

اغلب انسانهای مشهور و معروف پس از گذراندن دوران شهرت و توجه زیاد جامعه دچار کجراهی می شوند . بسیاری از خوانندگان ، بازیگران و فوتبالیست های جهان پس از رسیدن به جایگاه یک به سمت پس رفت و سقوط کشیده می شوند . عدم مدیریت احساسات در مقوله های زیادی تقسیم می شود که در ادامه به آن می پردازیم .

حال مسئله ما آموزش روانشناسی به شما نیست . ما شما را با معما و حل مسأله ی مدیریت احساسات آشنا می کنیم

وقتی که یک انسان دچار موفقیت های مداوم می شود اعتماد به نفس وی افزایش می یابد . با افزایش اعتماد به نفس میزان دقت و تأمل کاهش می یابد . در افراد مشهور با توجه به موفقیت های مختلف مصرف مواد مخدر به چند دلیل افزایش می یابد :

  1. آنها فکر می کنند با هیچ عملی به شکست یا سرخوردگی نمی رسند .
  2. دقت و تمرکز آنها از خویشتن و مدیریت افکار خود کاهش می یابد .
  3. به دلیل عدم جهان بینی وعزت نفس به دنبال طمع در پیشرفت هستند و ماندن در سطح مشهوریت و محبوبیت برای آنها کافی نیست در تریدرها اما این موفقیت های مالی خود را جور دیگری نشان می دهد . افراد در بازارهای مالی  چه به هنگام سود و چه به هنگام ضرر نباید ، باید و نبایدهای مدیریت احساسات را نادیده بگیرند .

مراحل مدیریت احساسات :

قدم اول : فراگیری اصول و دانستنیهای مدیریت احساسات

قدم دوم : به کارگیری اصول وعمل کردن به آموخته ها

قدم سوم : عادت سازی رفتارهایی که آموخته ایم و تبدیل اعمال به عادت

قدم چهارم : شناخت روحیات و کارکرد

سنگ بنای پنجم موفقیت در بازارهای مالی : استراتژی

مربیان در بازی فوتبال سیستم‌های خود را پیش می‌برند. تاتکنیکهای هر مربی بسته به نوع سیستم مورد نظر پیاده سازی می‌شود.

در کنار تجربیات ، مهارت‌ها و رزومه‌ی هر مربی استراتژی سیستم وی بسیار مهم است؛ چرا که مدیران باشگاه با توجه به سیستم فکری سرمربی می‌بایستی تغییر حالت دهند. در واقع وقتی یک مربی به سیستم 5-3-2 اعتقاد دارد، مدیران باشگاه می‌بایستی به فکر جذب مدافع باشند.
هزاران برنامه و برنامه‌ریزی دیگر نیز در کنار این استراتژی تغییر پیدا می کند.

در سال 1980 فوتبال انگلیس به سمت 5-3-2 رفت اما با پیدایش قوانین آفساید گیری به این نتیجه رسیدند که وجود 5 مدافع کار آفساید گیری را سخت می کند .

ترکیب چینی درفوتبال نشانه ای بارز از اهمیت وجود استراتژی هستند .

استراتژی چیست ؟ 

استراتژی یعنی من تصمیم‌های شفاف و دقیق در مورد نحوه‌ی رقابت با دیگران بگیرم ؛ اما در تریدینگ و بازارهای سرمایه ، استراتژی یعنی داشتن برنامه‌ی شفاف ، دقیق و معینی برای استفاده از آموخته هایی که در هفت سنگ بنای دیگر اشاره شده است.

در واقع استراتژی رعایت دانش و آگاهی کسب شده در کنار ایجاد خط قرمزهایی است که باید به آن عمل شود.
برای مثال ما برای سفر خود مشخص می‌کنیم که ساعت 7 شب از اصفهان با خودروی خود حرکت کنیم . ساعت 12 تهران باشیم و پس از کمی استراحت به حرکت خود به سمت شمال ادامه دهیم. ما برنامه‌ریزی می‌کنیم که راس ساعت 4 صبح در کنار ساحل رامسر صبحانه بخوریم و سپس بخوابیم .

در اصل به برنامه هایی که برای تحقق اهداف می‌ریزیم استراتژی می‌گویند .

موفقیت در ترید – سنگ بنای ششم : مدیریت تجربه

همه‌ی کارهایی که در دنیای زیبا انجام داده ایم آموزش داشته اند؛ اما تا وقتی آچار را در دست نگیرید و وارد کاپوت ماشین نشوید نمی‌توانید لحظه ای که پیچ یا مهره ای از دستتان سر خورده و گم شد را تجربه کنید.

مدیریت تجربه به ما یاد می‌دهد که چطور همه‌ی امور را ثبت کرده و نسبت به انجام هر کدام چه فرآیندی را طی کنیم. یادگیری در عمل و کسب مهارت از آموخته ها در حین کار را مدیریت تجربه می گوییم.

در شفاف سازی مدیریت تجربه می‌توان گفت که تاثیری است از تقابل فرد و محیط که این تاثیر متقابل در فرد، موجب یادگیری و برخورد با عکس العمل در مواجهه با رخدادهای محیطی است . درک هر فرد نسبت به آموخته ها متفاوت است . بینش و آگاهی هنگام عمل تفاوت دارد و تیپ شخصیتی افراد پدیدار کننده‌ی نوری است که پس از تابش به جسم بر محیط اطراف بازتاب می کند .

تجربه، توصیفی از یک موفقیت در لحظه‌ی ترید شامل یک تصمیم و آثار و نتایج آن در مواجهه با یک فرصت یا خبر است.

تجارب به دو دسته موفق و ناموفق تقسیم می‌شوند که هر کدام بسیار سازنده هستند. تریدر، با تجربه تغذیه می‌کند ولی باید گفت تریدر با تغذیه تجربه برای نشان دادن مهارت درک تجربه در موارد آتی تشنه می‌‍شود.

ترید یک داستان ادامه دار است؛
هیچ گاه به یک حد معقول و کافی در کسب مهارت و تجربه در ترید نمیرسیم.
بازارهای مالی اقیانوسی است که جزر و مد آن هیچ وقت قابل اندازه گیری و تخمین صد در صد نیست.

به کلیه اقداماتی که برای ارتقای خود در حین فعالیت تریدینگ انجام می‌دهیم پس از بررسی دقیق علت موفقیت یا عدم موفقیت مدیریت تجربه می‌گویند.

مدرسین در هرزمینه ای نمی‌توانند متغیرها را در محیط و تیپ شخصیتی شما به شما یاد دهند. فرآیند بررسی متغیرهایی که در هر لحظه از مکان و زمان می‌تواند جنبه های وجودی افکار ما را به چالش بکشد اصولا یک دو راهی دارد!

ما به شما یاد می دهیم

  • بهترین مسیر هر دو راهی راتشخیص دهید
  • پس از عدم موفقیت در مسیر ، آن را به تجربه تبدیل کنید نه به فراموشی و افسوس
  • از گذشته و حال خود بیوگرافی داشته باشید گاهی رسیدن به مسیر درست نیز باید شما را به کسب تجربه برساند در دوره ی جامع فایننس کوچینگ با علم مدیریت تجربه در بازارهای مالی با شکستن شاخه های درخت آگاهی خود رشد کنید .

سنگ بنای هفتم مدیریت در ترید و بازارهای مالی : لایف استایل

سبک زندگی یا لایف استایل نه تنها به علایق ، نظرات ، رفتارها و جهت گیری رفتاری فرد اشاره می کند بلکه مدل زندگی است که روانشناسان آن را ترکیبی از این تاثیرات  می دانند . لایف استایل راههای گوناگون فرد برای زندگی ، سبک زندگی برای زیستن و تمایز شیوه های نگرشی در مواجه با جهان است . در واقع لایف استایل تعیین کننده ی نوع رفتار ، کلام و عکس العمل افراد در برابر هر پیامدی است .

سه رویکرد در تعاریف ارائه شده از لایف استایل ( سبک شخصی ) شما در بازارهای مالی و موفقیتتان در ترید وجود دارد :

الف ) مواردی که بر ویژگی های جذاب شناختی تاکید دارد :

کیفیت برتر در ظاهر طراحی یا رفتار

ب) مواردی که به جنبه ی تمایز بخش لایف استایل در بازارهای مالی تاکید دارد و سبک را ویژگی برای نشان دادن برتری می‌داند. ( اجرای کاری یا انجام اموری که تمایز دهنده فرد باشد. )

ج) تعاریفی که تجسم امروزین مثل تجمل گرایی را شامل می گردد . برتری مد گونه و شیک پوشی و ولخرجی در این دسته اند . توجه به این که ترید شغل یا حرفه ای برای متمایز بودن از افرادی است که دچار روزمرگی و غرق در کسب و کار خویش شده اند . آیا یک تریدر نباید به لایف استایل خود قبل ، حین و پس از موفقیت اهمیت دهد ؟

یک تریدر لازم است  از تاثیرات فرهنگ ، جامعه ، عادات و علایق و سلایق بیرون بیایید و اصولا روزی که شامل موارد و آیتم‌های فوق نشود را برای زندگی خود برگزیند. به همین خاطر داشتن یک لایف استایل لازمه‌ی رسیدن به موفقیت در ترید است؛

و مطمئن باشید در صورت عدم رعایت ان شما نفر صدم از صد در صد افرادی هستید که با عدم توجه به این نکته ناکامی در بازارهای مالی را تجربه می‌کنید.

در حین فعالیت 10 ساله خود در بازارهای مالی کریپتو ( ارزدیجیتال ) و مطالعه زندگی بزرگان صنعت ارز دیجیتال هنوز فردی را ندیده‌ام که در حد مطلوب از لایف استایل نباشد ولی به موفقیت مالی رسیده باشد.

در لایف استایل برای رسیدن به موفقیت در ترید چه می آموزید :

  • معرفی سبک نوین و لازم زندگی
  • بایدها و نبایدها ی زندگی تریدی
  • اهرم فکر و تغییر تفکر و بینش در مواجه با رویدادها
  • مدیتیشن و چاکرادرمانی
  • برنامه غذایی و دریافت انرژی از مواد مغذی
  • ترک عادات با رضایت

امیدواریم که آموخته های فوق در کنار زندگی تریدی، زندگی شخصی و زناشویی شما و حتی نتایج موفقیت‌های روزافزونتان در بازارهای مالی را نیز زیباتر نماید .کلیه مباحث را در کنار تمرین و پرسش را در اپلیکیشن ما دنبال کنید .

سنگ بنای هشتم موفقیت در ترید و سرمایه گذاری : ریکاوری

ریکاوری یعنی برگشت به حالت مد نظر است . در واقع پس از رعایت و انجام صحیح مراحل هفت سنگ بنای دیگر یک حالت یا وضعیت مطلوب از خود می‌سازیم.

پس از هر ترید موفق یا نا موفق ممکن است تمامی این سنگ بناهای چیده شده فرو ریزد. دیواری که ما با هفت سنگ بنا ساخته ایم می‌بایستی توسط ذهن هوشیار و توانمند مدیریت شود.

حال که دانستیم و توانستیم که از ابعاد مختلف، ذهن خود را رشد دهیم و اصول هشت سنگ بنا را فرا گیریم می‌دانیم که پروسه‌ی امکان پذیر و جذابی را دنبال کرده ایم. با استفاده از روش‌های خاص در مراحل سود و ضرر می‌بایستی ذهن را نیز مدیریت کنیم تا در هر لحظه که خواستیم به حالت مد نظرمان برگردد .

به بهترین پله ای که روی آن هستیم باید فکر کنیم تا با توجه به میزان آرامش ، آموزش ، مدیریت احساسات ، مدیریت سرمایه ، لایف استایل ، مدیریت تجربه و استراتژی، بتوانیم این وضعیت را در ذهن خود هک کنیم.

کلیه فرآیند ریکاوری می کوشد تا ما در هر شرایط به پله ی عقب نرویم . پس از بحران ها ، چالش ها ، ضررها و یا حتی سودهای هنگفت و غروری که به ما دست می دهد به پله ی پایین تر یا بالا تر نرویم .

هر چیزی که به غیر از هفت سنگ بنای دیگر و رعایت اصول کوچینگ باعث بالا رفتن پله ای در ذهن شود ( وضعیت) نیز اشتباه است .

پایین آمدن از پله در شرایط نامطلوب هم جایز نیست . در واقع نشان می دهد که ما یا اصول هشت سنگ بنای دیگر را رعایت نکرده ایم که بالاتر یا پایین تر آمده ایم و یا مبحث هشتم یعنی ریکاوری را درست انجام نداده ایم. با آموزش‌های ذهنی و ارائه تمرین‌های روزانه در شرایط مثبت و منفی ذهنی خود را ریکاوری کنید و درست روی پله ای باشید که آموزشها شما را به آن رسانده است.

در کنار یادگیری اصول مدیریت ذهن و ریکاوری لازم است بدانید که در هنگام ضرر یا سود می بایستی رفتارهای متفاوتی پس از طی شدنکار ترید داشته باشیم . گاهی می بایستی به سفر برویم ، گاهی لازم است به مشاور مراجعه کنیم . همه ی این موارد در مبحث ریکاوری به شما ارائه می شود.

کوچینگ علم رسیدن به موفقیت در کسب و کار هاست و ما به عنوان اولین مرکز طراحی و معرفی اصول کوچینگ از بازارهای مالی شما را با صفر تا صد نیارها ، پیش نیازها ، باید و نبایدها ترید آشنا می کنیم .

در پایان لازم است که برای فهم و درک کامل‌تر این موضوع ( 8 سنگ بنای موفقیت در ترید ) به سوالات زیر پاسخ دهیم :

  • موفقیت در ترید به چه عواملی بستگی دارد؟
  • آموزه‌های لایف استایل برای موفقیت در بازارهای مالی کدامند؟
  • کدام سنگ بنا ، اصول و قواعدشخصی شما را برای دستیابی به موفقیت در سرمایه گذاری بازارهای مالی ، پایه‌ریزی‌ می‌کند؟
  • کدام سنگ بنا برای استفاده از آموخته ههای هفت سنگ بنای دیگر و موفقیت در ترید ، ما را یاری می کند؟
  • مراحل مدیریت احساسات برای کسب موفقیت در بازارهای مالی چیست؟
  • توانایی پخش سرمایه مویرگی ، کدام سنگ را در رسیدن به موفقیت در سرمایه گذاری بنا می نهد؟
  • مسیر رشد یک تریدربه کدام آموزش ها نیازمند است؟
  • و در نهایت اصلی ترین و الزامی ترین سنگ بنای موفقیت در ترید کدام است؟

 

شرح کلی از هشت سنگ بنای موفقیت در بازارهای مالی

بهتره بدانید که : دوره ی آموزشی فاینس کوچینگ معمولا مباحث آموزشی فنی و نمودار ندارد. همه ی موارد آموزشی آن، درونی و روانشناسی است. دکتر دیانیان که با پنج سال تحقیق، مشاوره و معاشرت با تریدرها به سبک فایننس کوچینگ رسیده، اکنون تجربیات همه ی افرادی که با وجود نقص در زندگی خود نتوانستند به سود در بازارهای مالی برسند را در این دوره برای شما شرح داده است .

در آموزش های معمول مانند: تکنیکال، فاندامنتال و پرایش اکشن، هیچ کدام از سرفصل های مهم این دوره تریدر کوچینگ در آنها وجود ندارد. در کنار هشت سنگ بنای موفقیت در بازارهای مالی، تجربیات و مسیر رسیدن به اهداف موفق نیز به شما آموزش داده می شود.

شاید پس از گذراندن این دوره به این نتیجه برسید که من چگونه قبل از این آموزشها ترید کردم ؟! این اصطلاحی ست که اولین شرکت کننده دوره تریدر کوچینگ به کار برد. ماخرسندیم که همه ی دانشجویان دوره ی ( تریدر کوچینگ و فایننس کوچینگ ) پس از گذراندن این دوره به اهمیت تربیت ترید در حوضه های روانی پی بردند و توانستند به موفقیت برسند.

تریدر کوچینگ Finance coaching
Finance coaching

با توسعه بازارهای مالی و ورود بیشتر افراد به آن، رقابت برای رسیدن به سود در بازارهای مالی زیاد شده است. در بازارهای مالی شاید واژه ی رقابت درست نباشد اما در واقع باید به این مساله واقف شد که زمانی که ما سود می کنیم از ضرر دیگران منفعت کسب کرده و در هنگام ضرر نیز به شخص دیگری سود رسانده ایم. درک این مساله سخت نیست و بهتر است بر روی موارد مهمی فوکوس کنیم که برای ما مسیر سود آوری و موفقیت را هموار کند .

موضوعی که باید در بازارهای مالی در مورد سود و ضرر بدانید

میزان سرمایه در بازارهای مالی مانند یک الاکلنگ بین دو شخص بالا و پایین خواهد رفت. قانون الاکلنگ در واقع بیانگر همان موضوع رقابت است. سود ما از ضرر و اشتباه دیگران به دست می آید و مواردی که دیگران ( در هنگام تحلیل ) اشتباه کرده اند به صورت مستقیم بر روی سود ما تاثیر دارد.

حال باید این موضوع را جدی گرفت که مواردی مثل آرامش، استراتژی  مدیریت سرمایه درست یا غلط، مدیریت احساسات، لایف استایل و غیره می تواند بر روی آموخته های فنی و تجربیات ما تاثیر مستقیم بگیرد.

فرآیندهای تصمیم گیری همیشه طبق یک سناریوی اصولی پیش نمی رود. اکثر دانشجویان کنکور گزینه ی درست را می دانند و می بینند ولی بخاطر مواردی چون ترس، استرس، سرعت، شک و انرژی های منفی محیط، نهایتا گزینه ی اشتباه را انتخاب می کنند. فرآیند تصمیم گیری صحیح و درست جمع بندی مبحث هشت سنگ بنا ی کوچینگ تریدرها است. ما به شما یاد می‌دهیم: چگونه مسیر اصولی و صحیح را در روند معاملات طی کنید. این دوره برای همه ی کسانی که ترید می کنند و یا می خواهند که ترید شوند، بلاشک مهم و ضرروی هست.

برنامه تحصیلی

90 درس

اصلاح شخصیت

شخصیت شناسی
خودشناسی – برون بینی – درون بینی- کمال گرایی
انواع تیپ شخصیتی و شناسایی صفات فردی
اختلالات شخصیتی و شیدایی
اختلالات مقایسه با افراد
بهبود تیپ شخصیتی
انواع تیپ شخصیتی ترید
اعتیاد به ترید
کنترل اختلالات
چگونه ربات شویم؟
هیپنوتیزم
توهم باهوشی

آرامش

آموزش

مدیریت سرمایه

مدیریت احساسات

استراتژی

لایف استایل

مدیریت تجربه

اساتید دوره

makanacademy

5.0/5
6 دوره
1 دیدگاه
0 دانشجو
مشاهده بیشتر

یک نظر بنویسید