آموزش DBA برنامه نویسی بلاک چین

مدرس سالیدیتی
makanacademy
پشتیبان اکادمی ماکان
اخرین بروزرسانی 14 دی 1401
0 نفر ثبت نام کرده اند

درباره این دوره

دوره آموزشی DBA برنامه نویسی بلاک چین

آموزش DBA برنامه نویسی بلاک چین محصول برجسته و پرطرفدار آکادمی آموزشی ماکان است.با فراگیری این دوره میتوانید با برنامه نویسی بلاک چین برای نوشتن قراردادهای هوشمند بلاکچین، اتریوم و ریپل استفاده کنید. اساتید برجسته و متخصص آکادمی ماکان، آموزش DBA برنامه نویسی بلاک چین را برای همه علاقه مندان دنیای بلاکچین در سطح جهانی ارائه می کنند. همین الان به جمع صدها دانشجوی سالیدیتی ماکان بپیوندید و آینده شغلی خود را در سراسر دنیا تضمین کنید.

بلاک‌چین یکی از هیجان‌انگیزترین فناوری‌های نوظهور در جهان محسوب می‌شود. شبکه‌های بلاک چین نظیر اتریوم امکان ایجاد قراردادهای «خوداجرا» (self Executing) را فراهم می‌کنند که این نوع قراردادها، «قراردادهای هوشمند» (Smart Contracts) نامیده می‌شوند. قراردادهای هوشمند، تحولات عظیمی را در بسیاری از صنایع، از صنعت مالی گرفته تا صنعت پزشکی، به وجود آورده‌اند و این تحولات بزرگ به دست برنامه نویسان بلاک چین محقق می‌شوند. مقاله حاضر به این موضوع می‌پردازد که چگونه برنامه نویس بلاک چین شویم و به علاقه‌مندان بلاک چین نقشه راهی را نشان می‌دهد تا بتوانند به عنوان برنامه نویس بلاک چین از جایگاه شغلی خوب و درآمد بالایی برخوردار شوند.

دوره برنامه نویسی بلاک چین ماکان به صورت پروژه محور در کلاس جهانی ارائه می شود.

جهان به سرعت در حال دیجیتالی شدن است.اما آنچه در مورد دیجیتالی شدن تا به حال دیده اید با جهانی که در انتظار ماست ،متفاوت است.همچون اینترنت که با دگرگونی عظیم و باور نکردنی جامعه و کسب و کارها را دستخوش تغییر کرد این بار پویایی در شبکه بلاک چین با ابعادی وسیع تر رخ می دهد.
آینده از آن کسب و کارها و افرادی است که شبکه بلاک چین را درک کرده و یا نقشی در توسعه ی آن داشته باشند.
برنامه نویس بلاک چین دانش و مهارت لازم را برای توسعه دادن و بهینه کردن «برنامه‌های غیرمتمرکز» (Decentralized Applications) دارا است و می‌تواند قراردادهای هوشمند مبتنی‌بر پروتکل و معماری بلاک چین را توسعه دهد. همچنین، فردی که برنامه نویس بلاک چین است، باید با مفاهیم مربوط به توسعه بازی نظیر مدل‌سازی سه‌بعدی، طراحی سه‌بعدی و ابزارهای ساخت محتویات سه‌بعدی آشنا باشند. در ادامه مطلب، به انواع توسعه دهنده و برنامه نویس بلاک چین اشاره می‌شود.

مدرس سالیدیتی

انواع برنامه نویسی بلاک چین کدامند ؟

افراد اصلی توسعه دهنده بلاک چین را می‌توان به دو گروه «توسعه دهندگان زیرساخت بلاک چین» (Core Blockchain Developers) و «توسعه دهندگان نرم‌افزار بلاک چین» (Blockchain Software Developers) تقسیم کرد. همچنین، افراد دیگری نیز در توسعه بلاک چین نقش دارند که می‌توان آن‌ها را در دو گروه «توسعه دهندگان بک‌اند» (Back-end Developers) و «مهندسان قرارداد هوشمند» (Smart Contract Engineers) جای داد. بنابراین، در حالت کلی، چهار نوع توسعه دهنده در حوزه بلاک چین فعالیت دارند که در ادامه فهرست شده‌اند:

  • برنامه نویس زیرساخت بلاک چین
  • توسعه دهنده نرم‌افزار بلاک چین
  • برنامه نویس بک‌اند بلاک چین
  • مهندس قرارداد هوشمند بلاک چین

چرا آموزش بلاک چین Blockchain ؟!

قراردادهای هوشمند نیز مانند سایر فناوری جدید آمده اند تا زندگی انسان مدرن را آسان کند. هوشمند ها آمده اند تا جایگزین مناسبی برای قراردادها و مبایعه نامه های کاغذی باشند. این نسل جدید از قرارداد نه تنها معالمه و مبادله را قانون‌مند می کند ، بلکه روند پیگیری و اجرای آن را در هر جایی از دنیا که باشید سهولت می بخشد. سالیدیتی ( SOLIDITY ) یک زبان برنامه نویسی شی گرا برای نوشتن این قراردادها و اجرای آن در بلاکچین خصوصا در بستر اتریوم است. درآمد برنامه نویسی برای قراردادهای هوشمند به زودی برنامه نویسی تحت وب و سیستم عامل ها را با فاصله قابل توجهی پشت سر می‌گذارد. پس اگر علاقه مند به اشتغال در حوزه برنامه نویسی هستید همین امروز به جمع دانشجویان و داوطلبان آموزش سالیدیتی ماکان بپیوندید.

برنامه نویسی قرارداد هوشمند را چگونه آموزش می دهیم؟

اساتید ماکان با تکیه بر پانزده سال دانش برنامه نویسی و اطلاعات بی نظیری که درباره زبان های پایه دارند، اکنون آماده اند تا برنامه نویسی سالیدیتی را بطورت گام به گام و کاملا تخصصی به شما بیاموزند. در این روند از صفر تا صد برنامه نویسی قراردادهای هوشمند را می آموزید.

اگر هیچ مهارتی در مورد برنامه نویسی ندارید بهتر میتوانید مباحث اصولی را فراگیرید.سالیدیتی سخت نیست چون دارای یک کتابخانه از کدهای مورد نیاز است که به آن دسترسی دارید.

در برنامه نویسی بلاک چین موارد زیر به شما آموزش داده می شود:

  • گذشته،حال و آینده ی شبکه بلاک چین
  • شناخت اتریوم و ماشین مجازی
  • آینده ی هر کسب و کاربا برنامه نویسی سالیدیتی
  • آموزش زبان برنامه نویسی سالیدیتی
  • مبانی برنامه نویسی: CSS, Html, Bootstrap, JQuery, JavaScript (پیش نیاز توسعه DApp ها)
  • کار با ابزارهای توسعه اپ غیر متمرکز: Ganache, Trufffle
  • ارتباط بین واسط کاربری DApp و قرارداد هوشمند با کتابخانه Web3.js
  • ذخیره دیتا Off-chain روی دیتااستوریج توزیع شده مانند IPFS
  • اتصال قرارداد هوشمند به دیتاسورس خارج زنجیره با Oracle
  • آشنایی با اقتصاد توکنی یا توکنومیک (Tokenomic) و توکنایزیشن (Tokenization)
  • آشنایی با توکن های ارز دیجیتال (Crypto Tokens)
  • توسعه توکن با کتابخانه OpenZeppelin
  • پیاده سازی توکن های اتریوم (Ethereum Tokens) با استاندارد ERC-20 به زبان سالیدیتی
  • پیاده سازی بستر عرضه توکن های ERC20 (عرضه اولیه ICO یا ایردراپ Airdrop)
  • آشنایی با NFT ها (توکن های غیر قابل ترید) و کاربرد NFT در حوزه های مختلف اعم از آثار هنری، موسیقی، ویدئو و سایر هنرهای دیجیتال، مد، لایسنس و گواهی، گیمینگ، ورزش، کلکسیون
  • پیاده سازی NFT با استاندارد ERC-721 به زبان سالیدیتی
  • پیاده سازی بستر فروش یا واگذاری NFT ها (فروش به نرخ ثابت یا به صورت مزایده/حراج)
  • آشنایی با پلتفرم های صرافی غیرمتمرکز (Uniswap , Pancakeswap)
  •  لیست کردن توکن ERC-20 در صرافی های غیرمتمرکز
  • آشنایی و پیاده سازی نحوه تعیین قیمت توکن های ERC-20 و نحوه محاسبه نرخ تبادل در صرافی غیرمتمرکز (فرمول عرضه و تقاضا)
  • آشنایی و پیاده سازی استخر نقدینگی (Liquidity Pool) و تبادل توکن (Token Swaps)
  • پیاده سازی سیستم سپرده گذاری و سوددهی ارز دیجیتال یا استیکینگ (Staking)
  • نحوه جذب پروژه سالیدیتی و انعقاد قرارداد با مشتری
  • برندسازی شخصی در زمینه مشاور فنی بلاک چین
آموزش برنامه نویسی بلاک چین
آموزش DBA برنامه نویسی بلاک چین

فرصت شغلی زیاد برای برنامه نویسان بلاک چین

بلاک چین یکی از فناوری‌های پیشرفته در سال‌های اخیر است که پتانسیل بالایی برای رشد آن وجود دارد. براساس تحقیقات PwC، در سال گذشته 84 درصد از شرکت‌ها در زمینه بلاک چین فعالیت نه چندان جدی داشته‌اند. در حال حاضر، تنها کمتر از یک درصد از شرکت‌ها، این فناوری را برای انجام امور خود پیاده‌سازی کرده‌اند و احتمال دارد بسیاری از شرکت‌ها در آینده برای فعالیت‌های خود از بلاک چین استفاده کنند.

کسب درآمد با برنامه نویسی بلاک چین

اگر می خواهید یک شغل آینده دار داشته باشید و در کنار آن دیسیپرین جالبی از خود داشته باشید پیشنهاد ما فقط و فقط سالیدیتی است.هیچوقت نمی توانید تصور کنید چقدر با دارا بودن این توانایی میتوانید رشد کنید!

دانشجویان ما در کنار یادگیری اصول سالیدیتی و اسمارت کانترکت ها می توانند پروژه هایی که شرکت آنها را دریافت کرده است را نیز برای کدنویسی در اختیار بگیرند.

نمونه گواهینامه پایان دوره در قالب چاپی و NFT

گواهینامه دوره سالیدیتی
گواهینامه پایان دوره در قالب NFT

چرا یادگیری برنامه نویسی بلاکچین درآمد زیادی دارد ؟

توسعه شبکه ی بلاک چین نیازمند کد نویسی با این زبان دارد .در کنار ماهیت اصلی این شبکه ، قراردادهای هوشمند ، بازی ها ، مارکتینگ ، تبلیغات ، شبکه های اجتماعی و غیره نیازمند برنامه نویس با سالیدیتی است . خود را برای یک شغل بسیار با پرستیژ و پردرآمد آماده کنید . یادگیری سالیدیتی می تواند آینده ی نسل های پس از شما را نیز دگرگون نماید .

اگر می خواهید بدانید بازار کار این زبان برنامه نویسی چگونه است باید بگوییم که همه ی قراردادهای بین افراد و شرکت ها در آینده هوشمند می شود.قبلا اگر یک زمین از شخصی خرید می کردید یک مبایع نامه توسط واسطه بین خریدار و فروشنده تفهیم می گردید.

هرکدام از طرفین معامله که به تعهدات خود عمل نمی کردند می بایستی پروسه طولانی وکالت و قضاوت را بگذرانند تا پس از گرفتن وکیل خوب به دادگاه های طولانی و زمان بر بروند.تازه ممکن است با قضاوت اشتباه قاضی و یا سند سازی طرفین رای اشتباه و ناحق داده شود.

آموزش DBA برنامه نویسی بلاک چین
آموزش برنامه نویسی بلاک چین

با هوشمندسازی قراردادهای معامله زمین با زبان سالیدیتی همه چیز به صورت یک قرارداد هوشمند بین طرفین ایجاد میگردد. مفاد قرارداد و باید ها و نبایدها هم در این قرارداد ذکر می شود.

در صورت عدم رعایت موارد قرارداد و تخطی از موارد معامله به صورت هوشمند طبق شرایط ثبت شده در آن توسط هوش مصنوعیحق به حق دار خواهد رسید.دیگر نیازی به طی کردن پروسه ی وکالت و قضاوت نیست.حتی مبالغ واریزی، چک ها وغیره نیز در آن لحاظ می گردد. پس اولین شغل هایی که در معرض انقراض هستند وکالت و قضاوت است.

آینده به برنامه نویسی با سالیدیتی تعلق دارد.در این حرفه بسیار می توان درآمدزایی کرد.دوره های آموزشی زبان برنامه نوسی سالیدیتی دارای کتاب سالیدیتی است که به صورت انحصاری برای دانشجویان دوره است.برنامه نوسی قرارداد های هوشمند بسیار پرکاربرد است و یکی از مشاغل برترخواهد شد.هرچه پیش رویم یادگیری سالیدیتی سخت تر می شود و کسانی که زودتر وارد این اکوسیستم شده اند درک بهتری از مباحث جدیدی که در بلاک چین و کتابخانه سالیدیتی ایجاد می شود خواهند داشت.

آموزش سالیدیتی
آموزش برنامه نویسی سالیدیتی – آموزش برنامه نویسی قراردادهای هوشمند

اگر روزی آموزش سالیدیتی را گذراندید و پس از طی کردن موارد تست و ارزیابی سطح آگاهی به حد قابل قبولی برای ورود به بازار کار گرفتید از خارج کشور می توانید پروژه دریافت کنید.

از اصلی ترین مزایای قراردادهای هوشمند سالیدیتی این است که درآن ضوابط بر روابط حاکم است و همچون دادگاه که در آن میتواند از فریب یا رابطه استفاده کرد به دور است.

درآمد بالا برای توسعه دهندگان بلاک چین

توسعه دهندگان بلاک چین درآمد بسیار بالایی دارند و میانگین درآمد سالیانه این افراد در آمریکا بین 150 هزار دلار تا 175 هزار دلار اعلام شده است. براساس این گزارش، این جایگاه شغلی، به عنوان یکی از پردرآمدترین شغل‌ها در صنعت محسوب می‌شود. لازم به ذکر است که میزان دریافتی افراد در این حرفه براساس میزان تجربه کاری و مهارت‌های تخصصی مربوط به حوزه بلاک چین متغیر است و با کسب مهارت و تجربه بیشتر، میزان درآمد افراد به‌ مراتب افزایش می‌یابد.

درآمد بالا برای توسعه دهندگان بلاک چین
درآمد بالا برای توسعه دهندگان بلاک چین

آموزش بلاکچین برای چه کسانی مناسب است ؟

  • دانشجویان و افرادی که به دنبال شغل آینده دار هستند
  • افرادی که به دنبال درامد بالا هستند
  • وکلایی که می خواهند شغل خود را از دست ندهند .
  • برنامه نویسان که می خواهند درآمد خود را افزایش دهند
  • افرادی که به قرارداد نویسی علاقه مند هستند .
  • افرادی که از شغل فعلی خود ناراضی هستند و به دنبال یک تغییر اساسی در زندگی خود می باشند.
  • تحلیل گران بازارهای مالی

چرا یک برنامه نویس بلاک چین شویم ؟

در حال حاضر، متقاضیان بسیاری برای موقعیت شغلی برنامه نویس بلاک چین در سراسر دنیا وجود دارند. با رشد شبکه‌های رمزنگاری شده و برنامه‌های کاربردی، میزان تقاضای افراد برای این فرصت شغلی در آینده بیش از پیش خواهد شد. برنامه نویسی بلاک چین یکی از بهترین حوزه‌های کاری برای افرادی است که در جدیدترین و پرسودترین بازارهای جهانی به دنبال شغل هیجان‌انگیز با درآمد بالا هستند. افراد فعال در این حوزه، از مزایای بسیاری بهره‌مند می‌شوند که مهم‌ترین این مزایا عبارت‌اند از:

  • وجود فرصت شغلی زیاد در حوزه بلاک چین
  • کسب درآمد بالا در حوزه بلاک چین
  • مهیا بودن فرصت آموزش برای فعالان در حوزه بلاک چین
  • افزایش میزان سوددهی برای سازمان‌های فعال در حوزه بلاک چین
  • بهبود میزان امنیت و هویت دیجیتال با استفاده از بلاک چین
  • کسب تجربه از سایر تکنولوژی‌های نسل جدید

مزایای دوره آموزشی بلاک چین آکادمی ماکان

  • بالاترین سطح آموزش در ایران از نظر آموزش گروهی ، اساتید و کتاب
  • دارا بودن مدرک بین المللی
  • پروژه محور بودن آموزش
  • راهنمایی اساتید پس از پایان دوره برای جذب پروژه
  • ارجاع پروژه های دریافتی شرکت به دانشجویان
  • استخدام توسط هلدینگ ماکان با حقوق و مزایای فوق العاده
  • عضویت در انجمن برنامه نویسان آکادمی ماکان
  • شبکه سازی با سایر تخصص های موجود در آکادمی ماکان برای جذب پروژه از مشتری
  • آموزش جذب پروژه و رفع مشکلات پروژه های که در آن ها به مشکل برخورده اید!
  • برندسازی شخصی و افزایش مهارت های دیگری که برای شبکه بلاک چین کاربرد دارد
  • معرفی پروژه های درآمد زا در آینده
  • آموزش های جدید در اپلیکیشن برای به روز ماندن دانشجو
  • آموزش پرزنت مشتریان داخلی و خارجی

    دوره آموزشی سالیدیتی

    هدف ما از برگزاری دوره سالیدیتی چیست؟

  • مهم ترین مساله ای که باید از یک آکادمی متوجه شوید هدف آن مجموعه از برگزاری دوره است.ما ادعا میکنیم که بهترین برگزار کننده در ایران هستیم . گواه این موضوع را در هدف ما دنبال کنید.

  • ما به دنبال تربیت هزاران دانشجوی سالیدیتی در سال هستیم تا صد نفر از آنها هر ساله به جمع تیم ما بپیوندند و در تحقق و توسعه پروژه های موجود سهیم باشند.ما به شدت به دنبال جذب برنامه نویس سالیدیتی هستیم. اگر برنامه نویسی با سالیدیتی هستید با ما تماس بگیرید و به صورت قراردادی یا پروژه ای با ما همکاری نمایید.منتظر تماس شما برای استخدام در ماکان هستیم.
دوره غیرحضوری
4,۸۰۰,۰۰۰ تومان
تعداد جلسات: 18
ساعت آموزشی : ۳۶
۳ ماه پشتیبانی
پروژه محور
مشاهده دوره در اپلیکیشن
گواهینامه پایان دوره در قالب NFT
ثبت نام دوره
دوره وبینار
9,۸۰۰,۰۰۰ تومان
تعداد جلسات: 18
ساعت آموزشی : ۳۶
۳ ماه پشتیبانی
پروژه محور
دارای اپلیکیشن کمک آموزشی
گواهینامه پایان دوره در قالب NFT
ثبت نام دوره
دوره حضوری گروهی
۱6,۸۰۰,۰۰۰ تومان
تعداد جلسات: 18
ساعت آموزشی : ۳۶
۶ ماه پشتیبانی
پروژه محور
دارای اپلیکیشن کمک آموزشی
گواهینامه پایان دوره در قالب NFT
ثبت نام دوره
دوره خصوصی
2۸,۸۰۰,۰۰۰ تومان
تعداد جلسات: 18
ساعت آموزشی : 36
۶ ماه پشتیبانی
پروژه محور
دارای اپلیکیشن کمک آموزشی
گواهینامه پایان دوره در قالب NFT
ثبت نام دوره

ماکان تضمین آینده ای بهتر.

در صورتی که با مطالعه مطالب بالا هنوز سوالی در رابطه با دوره آموزشی سالیدیتی دارید می توانید فرم زیر را تکمیل نموده تا کارشناسان آکادمی ماکان با شما تماس و اطلاعات دوره را به شما ارائه دهند.

اهداف یادگیری

گذشته،حال و آینده ی شبکه بلاک چین
شناخت اتریوم و ماشین مجازی
آینده ی هر کسب و کاربا برنامه نویسی سالیدیتی
آموزش زبان برنامه نویسی سالیدیتی
مبانی برنامه نویسی: CSS, Html, Bootstrap, JQuery, JavaScript (پیش نیاز توسعه DApp ها)
کار با ابزارهای توسعه اپ غیر متمرکز: Ganache, Trufffle
ارتباط بین واسط کاربری DApp و قرارداد هوشمند با کتابخانه Web3.js
ذخیره دیتا Off-chain روی دیتااستوریج توزیع شده مانند IPFS
اتصال قرارداد هوشمند به دیتاسورس خارج زنجیره با Oracle
آشنایی با اقتصاد توکنی یا توکنومیک (Tokenomic) و توکنایزیشن (Tokenization)
آشنایی با توکن های ارز دیجیتال (Crypto Tokens)
توسعه توکن با کتابخانه OpenZeppelin
پیاده سازی توکن های اتریوم (Ethereum Tokens) با استاندارد ERC-20 به زبان سالیدیتی
پیاده سازی بستر عرضه توکن های ERC20 (عرضه اولیه ICO یا ایردراپ Airdrop)
آشنایی با NFT ها (توکن های غیر قابل ترید) و کاربرد NFT در حوزه های مختلف اعم از آثار هنری، موسیقی، ویدئو و سایر هنرهای دیجیتال، مد، لایسنس و گواهی، گیمینگ، ورزش، کلکسیون
پیاده سازی NFT با استاندارد ERC-721 به زبان سالیدیتی
پیاده سازی بستر فروش یا واگذاری NFT ها (فروش به نرخ ثابت یا به صورت مزایده/حراج)
آشنایی با پلتفرم های صرافی غیرمتمرکز (Uniswap , Pancakeswap)
 لیست کردن توکن ERC-20 در صرافی های غیرمتمرکز
آشنایی و پیاده سازی نحوه تعیین قیمت توکن های ERC-20 و نحوه محاسبه نرخ تبادل در صرافی غیرمتمرکز (فرمول عرضه و تقاضا)
آشنایی و پیاده سازی استخر نقدینگی (Liquidity Pool) و تبادل توکن (Token Swaps)
پیاده سازی سیستم سپرده گذاری و سوددهی ارز دیجیتال یا استیکینگ (Staking)
نحوه جذب پروژه سالیدیتی و انعقاد قرارداد با مشتری
برندسازی شخصی در زمینه مشاور فنی بلاک چین

موارد ارائه شده

  • طی کردن روند آموزشی تحت نظر مشاور آموزشی ماهر
  • آموزش به صورت وبینار
  • اپلیکیشن آموزشی
  • ربات آموزشی دارای هوش مصنوعی
  • کتاب سالیدیتی
  • قابلیت پرسش و پاسخ در اپلیکیشن
  • آزمون و تعیین سطح
  • ارائه مدرک و گواهینامه پایان نامه با ترجمه رسمی دادگستری
  • کارت شناسایی دانشجویی سالیدیتی

پیشنیازها

  • تسویه حساب به صورت کامل چه پرداخت نقدی و چه پرداخت با چک
  • ارسال مدارک شناسایی و عکس پس زمینه سفید
  • تکمیل قرارداد دوره آموزشی
  • نصب اپلیکیشن
  • دریافت ساعات تشکیل کلاسها از مشاور یا نمایش آن در اپلیکیشن

مخاطب هدف

  • افرادی که درآمد بالایی میخواهند
  • افرادی که درآمد دلاری میخواهند
  • افرادی که دنیای بلاک چین ، ارزهای دیجیتال و متاورس را دوست دارند
  • طراحان و برنامه نویسان و کسانی که نرم افزاری خاص را بلدند
  • کارجویان و دانشجویانی که به دنبال شغل با درآمد بالا هستند
  • علاقمندان به دنیای تکنولوژی
  • علاقمندان به کار در شرکت های مالی و بلاک چین
  • تریدرها و تحلیل گران بازارهای مالی
  • برنامه نویسان سایر زبان ها
  • مدیران فنی شرکتها
  • افرادی که از شغل آزاد رنج میبرند و به دنبال تغییر هستند
  • کارمندانی که از زندگی کارمندی خسته شده اند

برنامه تحصیلی

مروری بر تکنولوژی بلاک چین

بلاک چین (Blockchain) از دو کلمه بلاک (Block) و چین (Chain) تشکیل شده است. معنای لغوی بلاک چین، زنجیره بلاک (زنجیره بلوک) است؛ زمانی که در مورد زنجیره و بلاک در بلاکچین صحبت می‌کنیم، در واقع در مورد زنجیره‌‌ایی از اطلاعات دیجیتالی صحبت می‌کنیم و هر بلاک این اطلاعات را در خود نگهداری می‌کند. در یک تعریف کلی، می‌توانیم بگوییم بلاک چین یک دفتر کل توزیع شده، غیرمتمرکز و اشتراکی است که به صورت زنجیره‌ای از سوابق بنام بلاک ساخته شده است. هر بلاک در این زنجیره، مسئول ذخیره‌سازی نوعی از اطلاعات (مانند سوابق معاملات) است.

مقدمات بلاکچین

مقدمات اتریوم

معماری اپلیکیشن های متمرکز و غیرمتمرکز

معرفی ابزارها و محیط های توسعه

مقدمات سالیدیتی

مقدمات سالیدیتی 2

نوشتن قراردادهای هوشمند

اتریوم و کاربر نهایی

تست و دیباگ و امنیت قراردادهای هوشمند

مباحث پیشرفته

مباحث پیشرفته ۲ و تحویل پروژه

اساتید دوره

makanacademy

5.0/5
6 دوره
1 دیدگاه
0 دانشجو
مشاهده بیشتر

پشتیبان اکادمی ماکان

0/5
4 دوره
0 دیدگاه
0 دانشجو
مشاهده بیشتر

یک نظر بنویسید

4,800,000 تومان

سطح
همه سطح‌ها

موارد ارائه شده

  • طی کردن روند آموزشی تحت نظر مشاور آموزشی ماهر
  • آموزش به صورت وبینار
  • اپلیکیشن آموزشی
  • ربات آموزشی دارای هوش مصنوعی
  • کتاب سالیدیتی
  • قابلیت پرسش و پاسخ در اپلیکیشن
  • آزمون و تعیین سطح
  • ارائه مدرک و گواهینامه پایان نامه با ترجمه رسمی دادگستری
  • کارت شناسایی دانشجویی سالیدیتی