آموزش بازاریابی حضوری از 0 تا 100 فروش

دکتر دیانیان
اخرین بروزرسانی 14 بهمن 1400
0 نفر ثبت نام کرده اند

درباره این دوره

آیا می دانید کسب مهارت و آموزش بازاریابی حضوری​ چه اهمیتی دارد؟ از بسیاری جهات، تعریف بازاریابی حضوری – بازاریابی میدانی با آنچه شما انتظار دارید مطابقت دارد. این یک اصطلاح گسترده است که به لیست طولانی از فعالیت های بازاریابی که در بازار به صورت حضوری انجام می شوند اشاره دارد.

بازاریابی حضوری چیست؟

بازاریابی میدانی ( حضوری ) مجموعه‌ای از فعالیت‌هایی است که توسط بازاریاب‌های آموزش دیده انجام می‌شود و در ساخت برند فایده موثری دارد. روش های حضوری بازاریابی به مدیریت ارتباط با مشتری و تلاش‌های تولید مشتری جدید برای یک شرکت کمک می‌کند. بازاریابی میدانی شامل تبلیغات فروش مستقیم هدفمند، بازرگانی، ممیزی، نمونه برداری، نمایشی، بازاریابی آزمایشی، سازماندهی تبلیغات و رویدادها است .بازاریابان میدانی برای برآوردن نیازهای مخاطبان هدف خود بسیار آموزش دیده اند و از ارزش های تجاری و برند خود آگاهی کامل دارند.

چرا فراگیری و آموزش بازاریابی حضوری اهمیت دارد؟

بازاریابی حضوری نسبت به سایر روشهایی مثل بازاریابی تلفنی، مزیت هایی را علاوه بر فروش ( کسب درآمد ) به ارمغان می آورد. در اینجا مهمترین مزایای بازاریابی میدانی نقل شده است که هر شرکتی می تواند تجربه کند:

1- آگاهی از برند را بهبود می بخشد

بازاریابی میدانی به برندها این امکان را می‌دهد تا مستقیماً با مخاطبان هدف خود تعامل داشته باشند و به آنها اجازه می‌دهد تا برند را از نزدیک تجربه کنند. بازاریابی میدانی اغلب در محل فروش یا در طول رویدادهای خاص (مانند نمایشگاه ها، کنفرانس ها، تبلیغات، وبینارها و غیره) انجام می شود.
اینها امتیازات ایده آلی برای به دست آوردن سهم ذهنی از مشتری بالقوه برای القای ارزش های برند و افزایش وفاداری به برند است تا مخاطبین تبدیل به مشتری شوند. این دوره آموزش بازاریابی حضوری به شما می آموزد که چگونه تصویر برند را در ذهن مشتری هک کنید.

 

2. برخورد با مشتریان بدبین

برخوردهای تند با نا رضایتی در واقع تحقیر واقعی مشتری است. مشتریان باهوش امروزی، آگاه و آگاه تر هستند. آنها به دنبال رضایت فوری هستند تا مذاکرات طولانی، زیرا سعی می کنند به سؤالات ذهن کنجکاو خودشان پاسخ دهند. این دوره آموزش بازاریابی حضوری به شما کمک می کند تا رابطه با مشتری قبلی شرکت که بخاطر برخورد تند و بی ادبانه قطع همکاری کرده را مجددا احیا کنید. بازاریابی میدانی بهترین گزینه برای برخورد با مشتریان بدبین است، زیرا بازاریابان میدانی می توانند در زمان نمایش محصول، حضور در نمایشگاه، رویدادها، وبینارها و تعاملات در محل فروش، سوالات نیمه تاریک ذهن مخاطب را پاسخ دهند.

3. تلاش فروش را افزایش می دهد

بازاریاب‌های میدانی می‌توانند در اینجا پیش قدم شوند تا فشار تیم‌های فروش را از بین ببرند و مشتریان بالقوه را تا زمانی که خودشان احساس راحتی کنند، با ایجاد روابط عمیق و دوستانه نگه دارند.

مهم ترین سرفصل های دوره بازاریابی حضوری

بازاریاب‌های میدانی می‌توانند با تیم‌های فروش و پشتیبانی مشتری برای راه‌اندازی جلسات حضوری به منظور راهنمایی مشتریان ( در سفر خریدار ) یا درک چالش‌های آنها همکاری کنند. بازاریابان پس از اینکه در دوره آکادمی ماکان شرکت کردند دانش، مهارت و درک لازم را دارند و در موقعیت بهتری برای کمک به مشتریان در میدان هستند. سایر مهارت های کسب شده در این دوره آموزشی به شرح زیر است

تورها

تبلیغات فرصت های خوبی برای تولید سرنخ و ارتقای برند هستند. بازاریاب‌های میدانی می‌توانند ازغرفه‌های بازاریابی برای میزبانی بازدیدکننده گان علاقه مند استفاده کنند و به مشتریان بالقوه کمک کنند تا در مورد پیشنهادات برند، اطلاعات مفیدی کسب کنند. رهگذران علاقه مند می توانند از محصول نمونه بگیرند و بازخورد فوری ارائه دهند. تبلیغات در غرفه های نمایشگاهی می تواند از چند ساعت تا یک روز کامل ادامه داشته باشد.
شرکت کننده گان این دوره آموزشی از امتیازجلسه مشاوره رایگان با ماهان دیانیان درباره نحوه بازاریابی در غرفه های نمایشگاه، بهره مند می شوند.

وبینارها

بازاریابان میدانی می توانند در وبینارها شرکت کنند تا نحوه عملکرد محصول را توضیح دهند. می توان از کارشناسان (مانند مدیران محصول، تحلیلگران و مشتریان) دعوت کرد تا ایده های خود را بیان کنند. ویژگی های خاص محصول را می توان توضیح داد تا اطمینان حاصل شود که مشتریان علاقه مند یا مشتریان بالقوه می دانند چگونه به طور مستقل از محصول شما استفاده کنند.
وبینارها بازاریابان میدانی را قادر می‌سازد تا با هدف تبدیل علاقه مندان به خریدار قوی، به مخاطبین هدف دست یابند و مستقیماً به سؤالات آنها پاسخ دهند، بنابراین تصمیم‌گیری برای مشتریان آسان خواهد شد این یکی از مزیت های برجسته دوره آموزش فروش حضوری در آکادمی ماکان است.

رویدادها و کنفرانس ها

رویدادها و کنفرانس ها پاتوق ترجیحی برای بازاریاب میدانی هستند. رویدادها فرصت های طبیعی را برای ارتباط با چشم انداز و درک چالش های مشتریان فراهم می کند. مشتریان/مشتریان بالقوه را می توان در حاشیه کنفرانس درگیر کرد و یک نسخه نمایشی سریع به آنها کمک می کند تا با یک نام تجاری، محصول یا خدمات ( هدف ) آشنا شوند.

 

اساتید دوره

دکتر دیانیان

0/5
6 دوره
0 دیدگاه
0 دانشجو
مشاهده بیشتر

یک نظر بنویسید